Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram12
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09-2022
Ik ben op zoek naar een wat stevigere telefoon zoals de Caterpillar S50 of B15. Ik vind deze telefoons alleen vrij duur voor de specificaties. Heeft iemand misschien een idee voor een alternatief voor een caterpillar?
Na wat zoeken op internet kwam ik op deze site uit: http://www.tabletland.com/. Maar vraag me af of dit soort telefoons kwalitatief goed zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Bram12 op 05-04-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:39

Baggeraar

Wat een gebagger..

De Kyocera Torque? wel de europese versie dan. Geen idee of die al te verkrijgen is voor particulieren, maar bij ons in het bedrijf worden die toch al aangekocht. Geen idee echter waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram12
ja ik zie hem staan op amazon.de inderdaad.
http://www.amazon.de/Kyoc...1&keywords=Kyocera+Torque
alleen hangt wel een flink prijskaartje aan nog, 470 euro. Cat S50 is 410 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:16
Ik heb zelf de CAT B15 gehad (technisch gezien heb ik hem nog steeds maar ik gebruik hem niet meer). De B15 was bij de launch al een enigzins underpowered toestel en het feit dat het ding nooit een android upgrade heeft gekregen maakt dat niet beter.

Hij is okay voor de basic dingetjes en de accuduur is ook prima, en de onverwoestbaarheid is helemaal waar (tenzij je hem met het scherm naar beneden op een scherpe steen laat vallen).

Alternatieven: Galaxy S5 active, of een recente waterdichte telefoon met een hufterproof case eromheen (otterbox of chinese namaak).

Op dx.com kun je trouwens ook nog wel wat goedkope rugged smartphones vinden, maar dan neem je wel een brakke android versie die geen updates krijgt op de koop toe. Plus invooerrechten, langzame verzending en een garantie die je meer kost aan verzendkosten dan een nieuwe kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door citruspers op 05-04-2015 15:07 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram12
thanks voor je reactie citruspers. Maar een galaxy S5 vind ik toch te duur ook. Heb even op dx.com gekeken, ze zeggen dat invoerrechten niet betaald hoeven te worden boven ene bepaalde prijs. Ik zag bijvoorbeeld deze telefoon
http://www.dx.com/p/no-1-...5-0mp-378197#.VSK59Pk0X3V
Maar jij denkt dat zo een telefoon niet lang te gebruiken is vanwege gebrek aan updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
>ze zeggen dat invoerrechten niet betaald hoeven te worden boven ene bepaalde prijs.

Ik weet niet wie "ze" zijn, maar de nederlandse wet zegt dat je boven de 24 euro gewoon invoerrechten moet betalen.

En inderdaad, ik verwacht dat er een brakke android versie zonder updates op staat. En houd er rekening mee dat niet overal ter wereld dezelfde netwerkfrequenties gebruikt worden, het kan dus zijn dat zo'n chinese telefoon alleen maar op 2G gaat werken in Nederland.

Stevig, goedkoop en goeie specs. Je mag er twee kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram12
haha ja oke je kan ook niet alles hebben. Denk dat ik het risico toch maar niet neem dan voor zo'n chinese telefoon. Maar veel meer dan 200-250 kan ik er op het moment niet aan uitgeven. Iemand misschien een idee wat voor een telefoon een beetje een compromis is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Motorola Moto G met een stevig hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram12
Ja ik zit inderdaad naar die te kijken is goede optie. alleen zit te twijfelen tussen die en een lg g2 mini. Ze hebben geloof ik allebei gorilla glass. Alleen lg g2 heeft betere camera en accu. Dus als ik daar zo'n hufterproof case omheen doe is dat wel oke denk. kan alleen nog nergens zo'n stevige case vinden voor dit type

[ Voor 10% gewijzigd door Bram12 op 12-04-2015 16:10 ]

Pagina: 1