Generatie filter voor processors?

Pagina: 1
Acties:
  • 710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Filteren op bijvoorbeeld Broadwell zou handig zijn.

http://tweakers.net/categorie/46/processors/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:14

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Probleem is dat we dit niet automatisch kunnen doen en we dit dus per processor handmatig moeten invullen. Ook Icecat biedt deze informatie niet, dus daar houdt het ook op. Het is ook niet op te lossen met een virtuele specificatie, omdat we binnen een virtuele specificatie niet de naam van een uitvoering kunnen uitlezen. Bij laptops werkt dit net even wat anders, aangezien daar de naam van de processor een specificatie is, die we wel kunnen gebruiken om af te leiden welke architectuur het is.

Ik zal het morgen nog even bespreken met de collega die zich het meest bezighoudt met de categorie processors, maar ik gok dat zijn antwoord hetzelfde zal zijn. Of hij moet het wel zien zitten om handmatig alle CPU's langs te lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Klinkt erg lastig.

Procestechnologie is wel een spec maar filteren erop is niet mogelijk.. Kan dat mogelijk gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Procestechnologie heb ik als filter beschikbaar gemaakt. Omdat er maar een beperkt aantal opties beschikbaar zijn, heb ik er een multiselect-filter van gemaakt en geen (dubbele) slider, zoals gebruikelijk bij filters met getallen. Gelijk ook beschikbaar gemaakt in de specificatiekolommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bedankt. Bussnelheid specs lijken niet echt te kloppen, misschien dat dat filter ook naar beneden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ja, dat is een beetje rommelig geworden sinds Intel niet meer simpelweg de bussnelheid in Mhz noemt. Het verplaatsen van dat filter zal ik morgen ook met mijn collega bespreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:32:
Ja, dat is een beetje rommelig geworden sinds Intel niet meer simpelweg de bussnelheid in Mhz noemt. Het verplaatsen van dat filter zal ik morgen ook met mijn collega bespreken.
Is het al morgen geweest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Je weet niet hoe lang mijn dagen duren :P Ik heb het filter maar helemaal uitgezet, weinig ingevuld, dus een beetje nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bump ;)

Voor categorie: Laptops zou een Ryzen 5000 filter, of nog beter, een Zen 3 filter, toch wel erg fijn zijn. Is er al iets mogelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 28-10-2022 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
categorie: Pc's

Deze systemen vallen onder geen enkele CPU generatie, terwijl ze volgens mij onder "Overig Intel Core" zouden moeten vallen. Hoe werkt dit?

Edit: Ah, nevermind, geen gelinkt product..

Ook zouden 8th en 9th gen filters voor V&A wel handig zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-01-2025 16:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.