Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 09:26
Ik zoek een?
Zoek een 10 inch tablet waar mogelijk is om een custom rom op te draaien.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nu heb ik een Asus tf 303CL tablet daar mis ik de optie om te rooten en custum rom te installeren. Ik wil een tablet met als het kan Cyanogenmod erop of een andere custom rom die een stock android leverd. Ik ga deze tablet veel gebruiken om te internet en eventueel te gamen. Hiervoor een Asus tf 101 gehad waar dit wel mogelijk was.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb de Samsung Samsung Galaxy Tab S 10.5 in gedachten omdat hier al een aantal custom roms beschikbaar. Ik weet niet of er meer tablet zijn die dit ook kunnen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek een tablet die een aantal jaren mee kan en waar een custom rom op kan.Heb hiervoor een Asus tf 101 gehad waar ik een custom rom op had zonder al die extra software matige schild die de fabrikanten installeren die je toch vaak niet gebruikt. Deze functie mis ik op deze tablet

• swhnld
  • Laatst online: 22:12
Heb je al naar een Nexus tablet gekeken?

• Evertt
  • Laatst online: 13-11 09:26
Ik heb ook naar een Nexus tablet gekeken. Voordeel is dat hier standaard een stock versie op zit van Google en er zijn veel verschillende roms voor deze tablet beschikbaar. Nadeel is dat deze tablet 8.9 inch is.