Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Galaxy S3 heeft plotseling het probleem dat hij continue aan het rebooten is. Hij start op... en na pakweg 20-30 seconden reboot hij plotseling weer, waardoor ik weinig kans heb om mijn data te backupen die ik wil (internet werkt eveneens niet). Ook werkt de USB-poort van dit toestel niet (is kapot).

Als ik de S3 in bootloader zit, dan valt hij overigens niet uit.

Welke mogelijkheden heb ik in dit stadium om toch mijn bestanden nog te benaderen/backupen?

Is er een mogelijkheid om via bootloader in de directory van het toestel te geraken en daar de data die op de interne opslag zit, over te zetten naar de SD-kaart?

Als ik eenmaal mijn data heb veilig gesteld, ga ik even verder kijken/zoeken wat nou de reden is dat het toestel steeds opnieuw reboot (Mocht iemand hier iemand nu al een oorzaak voor kunnen bedenken, ik zou het op prijs stellen als dit gemeld wordt.. ik heb al enkele dingen geprobeerd die ik via de zoekfunctie + Google heb gevonden, i.e. batterij wisselen, sync uitzetten, etc.)