NeoMe schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:46:
Gratis Xenos Cadeaukaart t.w.v. € 20,- bij een Opbergbox Quasar set van 3 boxen voor slechts € 19,99 + Gratis € 7,50 extra korting via nieuwsbrief. Weer beschikbaar: De Xenos webwinkel is open en daarom krijg je tijdelijk gratis een Xenos Cadeaukaart ter waarde van € 20,- bij een Opbergbox Quasar set van 3 boxen voor slechts € 19,99. Per saldo dus helemaal gratis. Toevallig nog iets nodig? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief en krijg gelijk gratis een kortingscode ter waarde van € 7,50 bij besteding vanaf € 30,-. Kun je even niks bedenken? De gratis kortingscode is ook geldig op de cadeaukaarten. Ik heb bijvoorbeeld zelf de opbergboxset en een cadeaukaart van € 12,50 besteld. Hiervoor krijg ik dus gratis 3 boxen & 2 cadeaukaarten met een totale waarde van € 32,50 en ik betaalde slechts € 24,99!
Je kunt ook twee boxen bestellen en het er op wagen, inclusief nieuwsbriefkorting voor 32,50 waar je dus nog een cadeau kaart van 2 x 20,- bij krijgt? Code krijg je per e-mail.
4% bij CashbackXL. Die 12,50 euro cadeaukaart zie ik ook niet meer, maar wat fotolijstjes erbij gestopt, nieuwsbriefcode ingeklopt en netto uitgekomen op 26,45 euro - 1,20 cashbackDamocles.NL schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:13:
[...]
En via shopkorting nog 2% korting over de orderwaarde. Ik zie dat de 12,50 cadeaukaart niet meer te bestellen is helaas.