[iPad] datum slecht te wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:14
als je op de FP meer nieuws wilt kom je op een nieuwe pagina, links kun je dan filteren. De datum is op een ipad niet handmatig aan te passen. Je moet dan vanuit 1998 eerst jaren kiezen dan maanden alvorens je dag kan kiezen. Ik wou naar vorige week, dat is 25x klikken.

Misschien is het beter in de kleine schermen grades er een normale textbox van te maken ipv een datum selector.

Daarnaast zou ik graag zien dat bij meer nieuws de listing hetzelfde blijft als op de FP, misschien zelfs zoals op facebook, die blijft ook laden, ipv volgende pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:14
Bump: ben ik dan de enige die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 01:29
ik kan het probleem deels reproduceren (ipad 2 met IOS 7.1.2 op chrome)

je kunt niet met je "vergrootglaasje" naar het einde (zeg, de 8 in 1998) maar enkel naar het begin van de volledige datum.

wat wél werkt is aan het begin van de volledige datum gaan staan, en daar de volledige "vanaf" datum invullen, de huidige datum verdwijnt dan. bijvoorbeeld 01-04-2015. je moet wel de volledige datum invullen anders werkt het niet, dus inclusief de nullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 11:41
josvane schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:14:
als je op de FP meer nieuws wilt kom je op een nieuwe pagina, links kun je dan filteren. De datum is op een ipad niet handmatig aan te passen. Je moet dan vanuit 1998 eerst jaren kiezen dan maanden alvorens je dag kan kiezen. Ik wou naar vorige week, dat is 25x klikken.

Misschien is het beter in de kleine schermen grades er een normale textbox van te maken ipv een datum selector.

Daarnaast zou ik graag zien dat bij meer nieuws de listing hetzelfde blijft als op de FP, misschien zelfs zoals op facebook, die blijft ook laden, ipv volgende pagina.
Zoals Jorisjan al zegt zou ik simpelweg de tekstuele input gebruiken als je dat prefereert. Zo vaak moeten klikken is inderdaad niet handig maar volgens mij ook niet nodig :)