Toon posts:

Draadloze bluetooth-speaker gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb me net ingeschreven voor deze forums dus het spijt me als ik ik de verkeerde sectie zit!

Het heeft me lang geduurd maar het is me uiteindelijk gelukt om €300 te sparen om goede portable speakers aan te schaffen. Ik heb me oog op drie verschillende.

1. UE (Ultimate Ears) MegaBoom

2. Beats Pill XL
(Ik weet dat het merk erom bekend staat slechte producten te leveren en veelste hoge prijzen te hanteren, maar na veel reviews te hebben gelezen en goede verhalen te hebben gehoord springt deze er toch uit

3. Fugoo XL
(Ik weet dat hij nog moet releasen)

Ik luister naar veel verschillende soorten muziek maar vooral House (Dance etc). Mijn twee grootste prioriteiten zijn een goede stevige bass en dat ze zo hard mogelijk kunnen (zonder te vervormen natuurlijk.

Sinds ik niet veel kennis heb op dit gebied en de specificaties mij niet veel zeggen dacht ik misschien wat hulp te kunnen vinden op deze forums.

Heel erg bedankt alvast allemaal! Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Een hele fijne dag nog toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Mijn zoon van 20 heeft de Bose gekocht en is er erg tevreden mee, die staat niet in je lijstje. Mooi vol geluid en een heerlijke bas 👍😉

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben opzoek naar iets groters met een iets hogere prijsklasse. Zijn overigens inderdaad erg goeie spiekers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:38

sjaool

Every life should have 9 cats

Als je op zoek bent naar iets bijzonders met een stoer en bijzonder uiterlijk en een ook nog eens goede geluidskwaliteit dan kun je ook kijken naar Marshall en dan de Acton aangezien die binnen jouw budget valt. Nadeel is wel dat ze niet op een accu werken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 05-04-2015 04:25 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Omdat het aankoopadvies betreft, krijgt het topic een verhuizing naar CEA.

Verder even een andere topictitel want anders weet op het eerste oog niemand wat voor topic het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 13:18

koudepinda

Don't Panic

ik gebruik nu zelf deze http://tweakers.net/price...r-ecostone/specificaties/ waarover ik zelf zeer tevreden ben, en zeker met house zal hij je niet in de steek laten. Mocht je hem te "goedkoop" vinden dan raad ik je gewoon aan de beats te kopen want dan geef je meer geld uit voor minder kwaliteit.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kan je niet twee van deze nemen: pricewatch: Logitech UE Boom Zwart
Iirc kon je ze koppelen(?) ... (zie ook de andere uitvoeringen voor andere kleuren en laagste prijs 2x€149 ipv €199 vs 1x€299)

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 05-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom juist portable speakers?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:46
Waarom draadloos & draagbaar? Omdat het dan wel erg makkelijk is om je eigen muziek in de tuin of bij je vrienden buiten te hebben. :Y

Overigens tip ik je op de Bose Soundlink III, het grotere broertje van de Mini.
Gaat net wat harder als de Mini, en klinkt ook nog voller.

Ik heb zelf de Mini, en iedereen kijkt ervan op als ze de geluidskwaliteit van deze speaker horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 13:18

koudepinda

Don't Panic

Die soundlink is inderdaad erg goed, als je het er voor over hebt zou ik zonder twijfel voor die speaker gaan

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Ik ben zelf van plan om de Sony GTK-X1BT te kopen, 249 euro

Afbeeldingslocatie: http://sonyglobal.scene7.com/is/image/gwtprod/cbb76bd5598ed4a919f36981f4004547?fmt=png-alpha&wid=1014&hei=396

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 05-04-2015 14:16 ]

Pagina: 1