Toon posts:

Kan ik GTA V met mods aan op mijn pc>

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit is mijn pc: http://speccy.piriform.com/results/IKOSFf1MEFyuZwiAGvik6zX Ik zou graag binnenkort GTA V met mods (denk aan LCDPFR, trainer etc.) spelen op de pc. Maar mijn vraag is of ik dat dan aan kan op mijn pc. Ik denk zelf van niet maar mijn vraag was dan wat ik dan zelf zou moeten upgraden in mijn pc. mijn budget is niet erg heel erg hoog. Alvast bedankt.

-Jip

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
Je grootste probleem is je gpu.
Als je een klein budget hebt, probeer een 7950/7970 bij v&a mits die in je kast past en je voeding het aankan.
Dan heb je een leuke upgrade voor 80 a 100 euro waarmee je vast wel gta 5 kan spelen, niet voluit maar in ieder geval speelbaar. (denk ik want het spel is nog niet uit en de toekomst voorspellen is moeilijk lol )

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:52

Thomg

Aww yiss

Hop.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44016384

Kan je in ieder geval wel vertellen dat GTA V geen leuke ervaring zal zijn met jouw pc.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13
De videokaart die speccy vermeld is neem ik aan de igpu van de A10.

Je zal een losse videokaart moeten kopen. Zoals Elmo_b al aanraadt is de HD7950 een goedkope en goede keuze maar de prijzen daarvan zitten alweer boven de €100. Een HD7850 van rond de €80 of minder zal ook moeten voldoen.

Let er wel op dat je voeding het benodigde wattage kan leveren en geschikte stroomkabels voor de videokaart heeft. Post even het merk, model, wattage en leeftijd ervan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Jip,
hier op Tweakers gaan we uit van eigen inzet en onderzoek. Een vraag als deze is vrij eenvoudig zelf uit te zoeken. Het kan zijn dat je er dan niet uitkomt. Open dán een topic en geef weer wat je gevonden hebt en waarom dit onduidelijk is. Een vraag zonder enige inzet posten is niet de bedoeling. Derhalve sluit ik dan ook je topic.

Dit topic is gesloten.