Producten op dezelfde wenslijst direct vergelijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepie_jee
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-10 23:06
Beste tweakers,

Mogelijk dat deze optie al bestaat, dan is dit topic overbodig en kan het gesloten worden.

Is er een feature (mogelijk) om producten die in dezelfde wenslijst staan direct te vergelijken (via een url oid)?

De reden dat ik hier na vraag is dat sommige producten via de pricewatch niet zo makkelijk te vergelijken zijn omdat ze soms niet in dezelfde lijst voorkomen. In mijn geval wil ik graag de http://tweakers.net/price...-(cn75315)/specificaties/ vergelijken met de http://tweakers.net/price...1jk-cn158h/specificaties/ en het lukt me niet om ze via de pricewatch te vergelijken.

Toen bedacht ik me dat het mogelijk sowieso een handige feature zou zijn om producten die men op dezelfde wenslijst heeft staan direct te kunnen vergelijken. Ik weet niet of een dergelijke feature moeilijk is om toe te voegen dus wellicht is het ondoenlijk maar ik meld het idee toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het is inderdaad nog lastig om 2 producten die je niet via de productlisting bij elkaar hebt gezocht met elkaar te vergelijken. We willen hier graag in verbeteren door op het op meer plekken mogelijk te maken om je vergelijking te starten. Bedankt voor je feedback, wordt over nagedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik ben ook zeker vragende partij (moest ik dit topic niet teruggevonden hebben had ik er zelf een geopend)
Maite de Jong schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:47:
Bedankt voor je feedback, wordt over nagedacht!
Heeft het nadenken al resultaten opgeleverd?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
ja zeker! We zijn er druk mee om te bekijken of we gebruikers om meerdere plekken het 'vinkje' kunnen aanbieden om je te vergelijken producten tijdelijk te onthouden en daarnaast zijn we aan het bekijken hoe we de producten die je in je vergelijking hebt gestopt makkelijk kunt 'oproepen'.

Hoe we dat combineren met de wenslijst geeft ons nog wat uitdaging. Iets wat je wilt vergelijken is namelijk nog niet meteen per se iets dat je 'wenst'. Maar wat je in je wenslijst hebt is wel weer logisch om met elkaar te kunnen vergelijk :)

Work in progress zal ik maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottenoteboom
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-08-2024
Zijn er al vorderingen? Anders zou ik deze functionaliteit graag op mijn wenslijst zetten. :)

Liefs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:23

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Heb ook aan direct vergelijken vanuit de wenslijst behoefte gehad. Gebruik zelf bij de configuratie van de pc een vergaarbaklijst van waaruit mogelijke configuraties als afzonderlijke lijsten worden gekopieerd.

In de vergaarbaklijst staan dan meerdere opties voor een bepaald component. Vergelijken is dan de volgende stap.

Voor dat vergelijken is trouwens niet alleen een link in de wenslijst nodig voor de vergelijking, maar ook een weg van de vergelijking terug naar de wenslijst. Ook bij het terugspringen vanuit een productpagina is er volgens mij nog geen optie om terug te springen naar een wenslijst waar het deel van uit maakt. Daar zie je ook het terugkeer probleem.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

Even een schopje uit de catacomben (ipv een nieuwe topic aan te maken) - is dit ondertussen mogelijk met de nieuw geintroduceerde features wbt pricewatch en vergelijken?

Mijn use case: ik heb een aantal laptops in de wenslijst, die ik nu graag wil vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

Ben nog steeds vragende partij voor deze feature.. Kan deze eventueel mee met een community pick? :+
Pagina: 1