Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke van de 2 laptops ?

Pagina: 1
Acties:

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:09
Hallo ik heb al een idee welke laptop ik wil gaan kopen maar ik snap 1 ding niet en dat is dit.

Op tweakers staat deze laptop pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77YZ

en die kost € 1099

maar als ik naar de website zelf ga van Acer vind ik een veel betere laptop ( Grotere scherm, hogere proccesor snelheid en + 2gb vid geheugen) en kost hij de zelfde prijs
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/NX.MTHEH.006

Is er iets mis met de laptop dat hij goedkoper en beter is dan de 1ste ?

Of is hij gewoon goedkoper omdat er een reden is?

[ Voor 5% gewijzigd door RaiderZ op 04-04-2015 19:32 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom is die tweede 'veel beter'? Het is precies dezelfde laptop, alleen is de tweede de 17"-versie en de eerste 15".

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 04-04-2015 19:34 ]

The devil is in the details.

• RaiderZ
Hahn schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:33:
Waarom is die tweede 'veel beter'? Het is precies dezelfde laptop, alleen is de tweede de 17"-versie en de eerste 15".
De eerste laptop heeft maar 2gb video kaart en de 2de 4gb (volgens mij )

Ook heeft de 2e 2,6ghz en de 1ste 2,5ghz

• Hahn
  • Nu online
Aspire VN7-591G
Aspire VN7-791G

De 791 heeft inderdaad 4GB-videogeheugen. Maar verder zijn ze zo goed als identiek en is de één dus niet 'veel beter' dan de ander. En ja, ze zijn even duur. Maar dat zal komen omdat 17" niet heel erg in trek is (en ik zou zelf ook nooit een 17" kopen tegenwoordig).

• RaiderZ
Hahn schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:38:
Aspire VN7-591G
Aspire VN7-791G

De 791 heeft inderdaad 4GB-videogeheugen. Maar verder zijn ze zo goed als identiek en is de één dus niet 'veel beter' dan de ander. En ja, ze zijn even duur. Maar dat zal komen omdat 17" niet heel erg in trek is (en ik zou zelf ook nooit een 17" kopen tegenwoordig).
2gb video geheugen is volgens mij best veel, maar zitten er nadelen aan 17 " ?

• Hahn
  • Nu online
2GB-videogeheugen is juist helemaal niet zo boeiend, tenzij je echt heel zware games wilt gaan spelen. En zelfs dan levert het niet heel veel meer prestatie op. En nadelen van een 17" kan je vast zelf ook wel bedenken, voornamelijk groter en zwaarder.

• RaiderZ
Hahn schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:41:
2GB-videogeheugen is juist helemaal niet zo boeiend, tenzij je echt heel zware games wilt gaan spelen. En zelfs dan levert het niet heel veel meer prestatie op. En nadelen van een 17" kan je vast zelf ook wel bedenken, voornamelijk groter en zwaarder.
Okay, bedankt voor je antwoord.
Pagina: 1