Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jseris
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 10:51
Zojuist een nieuwe XPS 15 (9560) besteld :)

Ben nu ook gelijk even aan 't kijken voor een USB-C charger, welke ik ook in het vliegtuig kan gebruiken.

De standaard 130W adapter lijkt namelijk niet te werken, aangezien de power outlets in de meeste vliegtuigen max 75w leveren. Bij meer vraag wordt de power gecut. Voor details en ervaringen zie hier.

Volgens verschillende bronnen op internet lijkt de Google Universal type-c charger (60w) het aardig te doen op de XPS 15, maar die is hier niet te krijgen.

Nu kwam ik de Newpower 60W USB-C charger tegen en die is hier te koop. Als ik de specificaties mag geloven, zou ie ook wel op een XPS 15 moeten werken, maar is er heel toevallig iemand die ervaring met deze charger heeft? Alternatieven zijn natuurlijk ook van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:22
Is er geen accessoires topic voor nieuwere modellen? Wij hebben allemaal nog geen usbc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:58
Titus schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:40:
Is er geen accessoires topic voor nieuwere modellen? Wij hebben allemaal nog geen usbc ;)
Ehhh 2015 XPS15 heeft wel usb-c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:22
Ah! Blijkbaar zijn er 2 uit 2015.
Kan je hem ook opladen over die USB c port dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:58
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Anders schreef op dinsdag 8 maart 2016 @ 17:25:
Ik heb het niet zo op geheel zwarte leren sleeves, dus heb ik voor m'n XPS13 (2015) een Maroo Woodland sleeve voor de Surface Pro 3 aangeschaft, ca 40 euro. Voelt aan als kwaliteit en zit als gegoten. Laptop gaat er zonder veel moeite in en uit, maar zit geen beweging in als ie in de sleeve zit. Klep is magnetisch, kan hem zonder enig risico op z'n kop houden. Er zit wel een oranje stylushouder aan de zijkant maar daar heb je nauwelijks last van.

Klep loopt over in achterkant, die is dus geheel van (nep)leer.
Sorry voor de kick, recentere topics over dit onderwerp lijken er niet te zijn. Naar aanleiding van deze tip heb ik deze aangeschaft voor mijn XPS 13 (2017), er vanuit gaande dat het dezelfde was. Helaas past de XPS er met geen mogelijkheid in, je komt zeker een halve centimeter tekort in de breedte.

[ Voor 4% gewijzigd door Tralapo op 14-01-2018 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 14:57
Ik heb 2 jaar geleden een power companion 18000 mAh gekocht. De kabel is nu net 1 maand buiten de garantie kapot gegaan, waardoor de powerbank flink waardeloos is geworden. Azerty kan niet helpen, Dell wilt niet helpen. Zijn er suggesties? Ik kan ook geen dell oplaad kabel ergens anders vinden.

Ik kan in iedergeval deze powerbank sterk afraden omdat een kabel iets is wat snel kapot gaat maar niet vervangen kan worden. Ik heb nu gewoon een dure paperweight.
Pagina: 1 2 Laatste