Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Beetje vreemde omschrijving Denk maar beter kon ik niet bedenken.

Ik kreeg net toen ik mijn telefoon in mijn hand had maar niets deed ineens een "g" bovenaan als een soort notitie. En mn telefoon begon ineens te praten maar kon niet verstaan wat. En toen was het weg. Iemand enig idee wat in heb uitgespookt? Htc one m8 stock android 5

• greeny
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ET ??

Aad

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wellicht was het de spraakbesturing? Maar een beetje meer informatie mag wel hoor. Wat heb je zoal zelf gedaan om er achter te komen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Niet per ongeluk één van de menuknoppen onderin ingehouden waardoor je Google Now oid activeerde?

The devil is in the details.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik denk dat het de Russen waren. Ze schijnen via westerse telefoons de digitale westerse wereld te willen overnemen.

Verwijderd

Momus schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:19:
Ik denk dat het de Russen waren. Ze schijnen via westerse telefoons de digitale westerse wereld te willen overnemen.
Ik dacht meer aan Skynet.

OT; Dat zal Google Now zijn, inderdaad. Niets vreemds aan.

• BaRF
  • Laatst online: 21-11 13:05

BaRF

bijna kerst

dubbelklik je home button, dat zorgt bij mij in elk geval voor een 'what would you like to do' ;p

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• jaydenjarno
Is geen Google now. Das de homebutron ingedrukt houden. Was echt een "g" bovenin en ineens praten. Zal vast iets in hebben gedrukt of zo. Ook dubbel op home drukken doet dat niet bij mij.

En voor de mod. Heb op Google wat termen gebruikt maar kan niets passende vinden. Meer info dan dit heb ik niet. Vond het heel vreemd. Nooit eerder gezien terwijl ik Google now vaak gebruik.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Misschien heb je een app geinstalleerd met audio advertenties?

Dat zit wel Schnorr.

• jaydenjarno
Ook geen apps geïnstalleerd of zoiets. Denk echt een vaag iets. vage stemherkenning geactiveerd of zo...

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/mi2fpx.jpg

Zo'n G?

• jaydenjarno
Ja wel een een G. Maar niet zo groot en rood. Gewoon een icoontje in de top. Net als bijv als je een whatsapp hebt gekregen of een email mapje. Nu dan een G van Google.

Het is dus niet dat stemherkenning aan staat zoals op het plaatje hierboven. Heb ook niet per ongeluk "ok Google" geroepen :-)

[ Voor 28% gewijzigd door jaydenjarno op 04-04-2015 19:38 . Reden: Typo ]

• Hahn
  • Nu online
Je kan dat ook krijgen door op het microfoontje in de Google-zoekbalk te drukken.

The devil is in the details.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Oké google detectie dus

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• jaydenjarno
Geen ok Google detectie. Dat doe ik zo vaak en das heel anders. Heb net op de mic gedrukt maar ook niet die G. Hhmmm.
Pagina: 1