Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printerprobleem: Brother HL-4150 CDN zwarte stippen

Pagina: 1
Acties:

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YrcNPBc.png

Dat vat het probleem wel redelijk samen geloof ik. Ik heb de printer een tijd niet gebruikt (juist hierom) maar wil het eigenlijk wel opgelost hebben; op het werk printen begint knap vervelend te worden. Het vervelende is dat omdat de printer zo lang heeft stilgestaan, ik niet meer weet welke handeling (toner vervangen/ verplaatsing/ iets met drum etc.) direct aan het ontstaan vooraf is gegaan.

Wie weet hoe ik van deze stippen af kan komen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11 16:04
rol het papier papier op zodat 2 stippen op elkaar liggen, dan heb je de diameter van de rol die dit doet.
Als je de stippen niet kunt voelen op het papier, is het zo goed als zeker de drum.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
AJMRaijmakers schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:13:
rol het papier papier op zodat 2 stippen op elkaar liggen, dan heb je de diameter van de rol die dit doet.
Als je de stippen niet kunt voelen op het papier, is het zo goed als zeker de drum.
Idd, als de afstand telkens gelijk is is het een ronddraaiend onderdeel. Hoogstwaarschijnlijk de drum. Mogelijk de fuser, maar dan had je eerder in een volle pagina een puntje gezien waar geen toner zat ipv zwart.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
De afstand was gelijk, en het probleem was een vlekje om de drum. Ik dacht dat dat de roterende buis was met toner er op, maar er zit nog een tweede die ook schoon moet zijn. Opgepoetst met wat alcohol op een doekje, draait weer als een tierelier!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!