Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

keyboard probleem met Toshiba Sat C660

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een toshiba notebook aangeschaft alleen doet het toetsenbord raar,

wanneer men een e in toetst komt er 3e te staan en een o -> 9o en zijn zijn er meer toetsen waar een letter bij komt te staan wat hier aan te doen en of meerdere mensen hier last van hebben zal wel eenvoudige instelling zijn maar kan er in de handleiding niks over vinden. alleen over numlock etc.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En je punten, komma's en Shift lijken ook al kapot --> Gebruik interpunctie, dit leest echt kut :/

Misschien in contact geweest met vocht? Als ie zo uit de doos gekomen is, zou ik nog even proberen met een andere OS (Ubuntu LiveCD, bijvoorbeeld) om zeker te zijn dat het een hardwareprobleem is. Als dat zo is, zou ik hem terugsturen voor garantie.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Room42 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:34:
En je punten, komma's en Shift lijken ook al kapot --> Gebruik interpunctie, dit leest echt kut :/
Eens
Misschien in contact geweest met vocht? Als ie zo uit de doos gekomen is, zou ik nog even proberen met een andere OS (Ubuntu LiveCD, bijvoorbeeld) om zeker te zijn dat het een hardwareprobleem is. Als dat zo is, zou ik hem terugsturen voor garantie.
Nou wat denk je van direct terug sturen

Het grote adblocking topic

• Room42
  • Niet online
SRich schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:36:
[...]

Nou wat denk je van direct terug sturen
Het is niet mijn laptop.

Nee, flauw. Ik zou dat niet doen. Niet direct. Eerst vaststellen wat het probleem is om je te wapenen tegen retourtjes van: "We hebben niks vast kunnen stellen, succes!" met in het ergste geval nog de toevoeging: "Kan ik ff vangen?" (voor onderzoekskosten, etc). Daarom eerst zelf goede diagnostiek doen voordat je hem opstuurt.

[ Voor 47% gewijzigd door Room42 op 04-04-2015 15:40 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is nog niet opgelost. Vreemd genoeg werkt de recovery disk ook niet.

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:37:
[...] Vreemd genoeg werkt de recovery disk ook niet.
Hoezo, hij werkt niet?! 7(8)7

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
TS, wat probeer je met de recovery disk ?

Het grote adblocking topic

Pagina: 1