Ik zoek een?
Ik zoek een monitor voor een soort van all-in-one pc, het is zo'n klein kastje wat je achterop de VESA-mount van je monitor kan doen
Wat is je budget?
De duurste van de voorbeelden is 167 euro, ik denk dat dat wel een schappelijk bedrag is, tenzij er echt een reden is om duurder te gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt niet zo uit, zo lang het maar een mooi scherm is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het beeldscherm komt (samen met de computer achterop natuurlijk) in de woonkamer te staan, een mooi uiterlijk is dus absoluut een pré. Minimaal 21,5 maximaal 24 inch.
Die monitoren van Hanns.G en BenQ hebben wel een mooi paneel (IPS), alleen het uiterlijk is niet zo mooi. De AOC vind ik wel mooi, heeft ook een IPS scherm, ik vertrouw het merk alleen niet zo...
De Iiyama vind ik mooier, heeft ook een goed scherm, goede reviews en dat merk vertrouw ik ook
.
Hebben jullie nog andere suggesties?
Ik zoek een monitor voor een soort van all-in-one pc, het is zo'n klein kastje wat je achterop de VESA-mount van je monitor kan doen
Wat is je budget?
De duurste van de voorbeelden is 167 euro, ik denk dat dat wel een schappelijk bedrag is, tenzij er echt een reden is om duurder te gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt niet zo uit, zo lang het maar een mooi scherm is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het beeldscherm komt (samen met de computer achterop natuurlijk) in de woonkamer te staan, een mooi uiterlijk is dus absoluut een pré. Minimaal 21,5 maximaal 24 inch.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC i2476Vwm Zilver, Zwart | € 152,08 | € 152,08 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Hanns.G HL226HPB Zwart | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Hanns.G HS221HPB Zwart | € 116,34 | € 116,34 |
| 1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 167,- | € 167,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 661,37 | |
Die monitoren van Hanns.G en BenQ hebben wel een mooi paneel (IPS), alleen het uiterlijk is niet zo mooi. De AOC vind ik wel mooi, heeft ook een IPS scherm, ik vertrouw het merk alleen niet zo...
De Iiyama vind ik mooier, heeft ook een goed scherm, goede reviews en dat merk vertrouw ik ook
Hebben jullie nog andere suggesties?