Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tp-link TL-WA801ND gebrickt?

Pagina: 1
Acties:

• othellods
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-06-2021
Hallo allemaal,

Vorig jaar installeerde ik via de webinterface (192.168.1.254) dd-wrt op mijn TL-WA801ND access point. Ik gebruikte hem al een jaar als repeater.

Maar sinds vandaag, toen ik hem aan mijn router (gebruikt als switch) verbond begon hij raar te doen. Alle lampjes begonnen opeens te flikkeren (in volgorde: LAN, system en QSS).

Ik zou hem heel graag opnieuw willen configureren in de online webinerfacr van dd-wrt maar ik geraak er niet op. Weet iemand hoe?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Terugzetten naar de fabrieksinstellingen, zal vast wel een reset knopje achterop zitten.

• othellods
Ja weet ik en heb het al geprobeerd maar met 10 seconden te drukken werkt het niet en blijven de lampjes maar door flikkeren, heeft iemand anders een andere manier?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
Rechtstreeks een pc aansluiten op dat apparaat

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• othellods
Ja, dus ik sluit hem via een ethernet kabel aan aan de PC en wat moet ik dan doen?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:44
Een hamer pakken?

Een echte reset kan op verschillende manieren, en hangt meestal af het merk/type router.
Hier staan de meest voorkomende methodes op dd-wrt.com

[ Voor 19% gewijzigd door Masimo op 04-04-2015 17:30 ]

• othellods
Wat moet ik doen als ik hem heb aangesloten aan mijn PC?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:44
Eerst resetten, daarna inloggen via het IP-adres met het standaard user-ID / wachtwoord.
Zelf ff uitzoeken, ik ben onbekend met dd-wrt.

Als ie daadwerkelijk bricked is, is er misschien nog een noodoplossing om firmware terug te zetten m.b.v. tftp. Zoek eens op "recover from bad flash" op dd-wrt.com.

Verder dan dit reikt mijn kennis over dd-wrt niet. Maar dd-wrt.com is je vriend.

[ Voor 12% gewijzigd door Masimo op 04-04-2015 21:40 ]

• othellods
Allereerst bedankt. Maar ik heb de reset 3 maal geprobeerd en de ledjes blijven maar flikkeren. Is er misschien nog een andere manier?
Pagina: 1