Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lenah
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-07-2022
Goedemorgen,

Ik zoek een?

Een grotere android telefoon. Een duurzaam speleding.
Deze ochtend ga ik 'm halen.

Wat is je budget?

Bij een abonnement.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Mailen, appen, YouTuben, m'n computer mee bedienen, leuk 'speledingetje'.
Ik heb een Xperia SP. Sterk, fijn ding.

Wat heb je zelf al gevonden?

De Nexus 6, de Note 4, de LG G3, Mate 7.
Staan eigenlijk allemaal nog open. Al wil ik zeker een paar jaar doen met het ding en ik dan meer neig naar Motorola of Samsung.
De LG lijkt leuk doordat je veel kan costumizen. Daartegenover is de Motorola juist lekker clean, wat mij ook aanspreekt doordat hij dan misschien wat langer beter blijft lopen?
Ik ben snel uitgekeken op speledingetjes. De N6 ben ik denk ik snel klaar mee. Motorola ken ik al, ik wil eigenlijk wat nieuws. Maar Motorola zelf, het uiterlijk van het toestel, Nexus spreekt mij wel erg aan.
Samsung heb ik een algemene nee bij, maar is wel nieuw voor mij en daarom mogelijk een betere keus. Het drukke van Samsung spreekt me niet echt aan. Maar het rustige van Motorola ook niet. :+
Uiterlijk boeit me eigenlijk niet. Leuk als het goede speledingetje fijn in de handen ligt en er strak uitziet, maar niet belangrijk.

Welke vragen heb je hier nog over?

De G3 kost minder. Erg fijn. En met het costumizen erbij lijkt dat toch ook een leuke keus voor mij. Is de G3 de moeite waard qua duurzaamheid?

Ik ben al maanden het forum aan het afstruinen en aan het wachten tot ik nieuwe telefoon mag uitzoeken... Keus maken lukt niet. Ik wilde aanvankelijk de N5... Nu de keus gemaakt dat ik mezelf ga verwennen met iets moois, nieuws, leuks en veel te duurs.

Mooi beeld, mooie foto's, veel mogelijkheden, snel, stabiel, genoeg geheugen, duurzaam, bij daglicht goed scherm, goed geluid. Welke telefoon?

[ Voor 8% gewijzigd door Lenah op 04-04-2015 10:26 ]

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:36
De Nexus 6 werd wel over gezegd dat de accu niet zo goed is, en dat hij duur is voor wat hij biedt.

• Lenah
Ja, dat heb ik gelezen. Op zich maakt de accu niet veel uit. Die dingen moeten nu eenmaal snel aan de lader. En veel geld voor wat hij biedt, ja. De keuze is reuze, lastig.
Ik hoop dat iemand mij een duwtje kan geven.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Je geeft aan gauw je te vervelen met een nieuw speeltje, dus zou ik de Nexus adviseren, immers kun je daar heel makkelijk custom rom op zetten, krijg je de Google updates het snelst, oftewel het kan je bezighouden.

• Lenah
Op het moment van jouw schrijven, swhnld, stond ik te twijfelen in de winkel. Je reactie heb ik niet meer gelezen. Jammer! Dank je.

Al ben ik tot nu toe blij met de Huawei...
Custom Rom durf ik nog niet aan. (Helaas. Lijkt me leuk om te doen, te ontdekken. Zonde geld als ik iets verneuk.)
Na 2 verkopers in de winkel geadviseerd te hebben, kwam ik uit bij de technische jongen. Hij heeft mij weten te overtuigen van zijn kennis en kunde. Hij liep zelf met de Mate 7 op zak.
Leuk apparaatje wel. Ik ben benieuwd hoe lang hij meegaat. Scheelt toch wat centjes.