Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkope deurverklikker + eventueel webcam.

Pagina: 1
Acties:

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Allen,

vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mijn huisbaas blijkbaar zonder toestemming mijn woonst durft te betreden. Ik heb hem op de hoogte gebracht dat dit wettelijk gezien niet kan en dat dit moet stoppen.

Om toch enige controle te hebben op mijn deur had ik graag zo'n deur verklikker geïnstalleerd die me op mijn smartphone laat weten wanneer de deur open gaat wanneer ik niet aanwezig ben.

Misschien kan er later van tijd nog een webcam of iets dergelijk aan gekoppeld worden?

Ik heb al philips hue in huis, dus iets dat daar mee samen werkt zou ook mooi mee genomen zijn. (Zoals een licht die aanspringt bij het openen van de deur ofzo) Ikzelf maak gebruik van een iphone.

Wat lijkt jullie de ideale setting zonder bakken geld te moeten uitgeven?

Alvast bedankt.

Groeten,
Luke.

• drielp
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 00:01
Deze?

Werkt op beweging, keuze tussen foto of video of beide. Overdag in kleur, in het donker z/w.

Wel even een briefje ophangen dat er gefilmd wordt, mag een klein briefje zijn

4285 Wp op ZO, 1200 Wp op schuur en 880 Wp op NW, DWTW en 7 kW houtkachel

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:57

jjust

Het leven is een strijd

Ik ken de situatie niet maar je mag ook de cilinder van het slot vervangen. Dit mag alleen van de deur die toegang geeft tot je huis / appartement. Dus niet van gemeenschappelijke ruimtes. Wel de cilinder bewaren en bij vertrek uit de woning terug plaatsen. Zie bijvoorbeeld de Jurofoon

Misschien voor de zekerheid je huurcontract er op nalezen wat daar in staat over sloten.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Neem een ipcam die beweging kan detecteren. Een foscam kloon of iets anders. Rond de 50-60 euro moet je wel klaar zijn , misschien nog minder. Een die mail, ftp, shares etc ondersteund. Mail de foto's naar je zelf of zet ze op een nas of share, en je hebt gelijk bewijs. Zorg wel dat je hem kan testen, met de deur open en dicht om te zien of de beelden goed zijn (over/onder belichting).

Everything is better with Bluetooth