Hola Tweakers!
Ik ga zo snel mogelijk een nieuwe gaming PC bouwen, mijn budget ligt rond de €1500,-
Alle feedback is welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC, dus het systeem zal daar ook voor worden gebruikt. Het is een vereiste dat de nieuwste generatie games (denk aan GTA V, BF: Hardline, Far Cry 4) kunnen worden gedraaid in 1080P resolutie (Ultra settings) rond de 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de €1500,- Daar wil ik best een paar honderd overheen, maar zeker niet boven de €1800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onlangs heb ik de Razer Deathadder Chroma (gaming muis) en Razer Blackwidow Chroma (toetsenbord) aangeschaft, deze gaan mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst met componenten staat hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren. Kwaliteit staat wel voorop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet vooral stabiel draaien. Ik heb vooral nog twijfels over het moederbord, de (CPU) koeling en de case. De case + componenten moeten gemakkelijk samen te stellen zijn en tevens bij elkaar passen. Er moet ook ruimte zijn voor aanpassingen in de toekomst. (bijv. 2e videokaart of meer geheugen)
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan. Wellicht in de toekomst een optie.
Componenten:
Deze lijst heb ik van te voren samengesteld:
Alle op/aanmerkingen zijn van harte welkom! Bedankt alvast voor jullie reacties!
Ik ga zo snel mogelijk een nieuwe gaming PC bouwen, mijn budget ligt rond de €1500,-
Alle feedback is welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC, dus het systeem zal daar ook voor worden gebruikt. Het is een vereiste dat de nieuwste generatie games (denk aan GTA V, BF: Hardline, Far Cry 4) kunnen worden gedraaid in 1080P resolutie (Ultra settings) rond de 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de €1500,- Daar wil ik best een paar honderd overheen, maar zeker niet boven de €1800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onlangs heb ik de Razer Deathadder Chroma (gaming muis) en Razer Blackwidow Chroma (toetsenbord) aangeschaft, deze gaan mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst met componenten staat hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren. Kwaliteit staat wel voorop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet vooral stabiel draaien. Ik heb vooral nog twijfels over het moederbord, de (CPU) koeling en de case. De case + componenten moeten gemakkelijk samen te stellen zijn en tevens bij elkaar passen. Er moet ook ruimte zijn voor aanpassingen in de toekomst. (bijv. 2e videokaart of meer geheugen)
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan. Wellicht in de toekomst een optie.
Componenten:
Deze lijst heb ik van te voren samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 247,95 | € 247,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 144,- | € 144,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Corsair Graphite 760T Black | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 213,80 | € 213,80 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 Pro 256GB | € 149,95 | € 149,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.658,44 | |
Alle op/aanmerkingen zijn van harte welkom! Bedankt alvast voor jullie reacties!