Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming is de eerste prioriteit en zal daaromtrent gebouwd worden. Om die reden wil ik graag een pc die de zwaargewichten onder de spellen aankan op ultra settings en 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De nieuwe pc mag 800 euro kosten, exclusief verzendkosten. Assemblage zal ik zelf verrichten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik reeds in mijn bezit. Evenzeer bechik ik over een SSD die ik zal overbrengen op de nieuwe PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uitgezonderd SSD en Windows, alles. Ook wil ik graag een dvd-speler. Dit schijnt vaak overgeslagen te worden tegenwoording, maar ik persoonlijk prefereer het wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Gaming is de eerste prioriteit en zal daaromtrent gebouwd worden. Om die reden wil ik graag een pc die de zwaargewichten onder de spellen aankan op ultra settings en 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De nieuwe pc mag 800 euro kosten, exclusief verzendkosten. Assemblage zal ik zelf verrichten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik reeds in mijn bezit. Evenzeer bechik ik over een SSD die ik zal overbrengen op de nieuwe PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uitgezonderd SSD en Windows, alles. Ook wil ik graag een dvd-speler. Dit schijnt vaak overgeslagen te worden tegenwoording, maar ik persoonlijk prefereer het wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 196,80 | € 196,80 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,95 | € 57,95 |