Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-03 08:43
Beste tweakers,
Graag zou ik jullie advies willen hebben bij het volgende,
Mijn opa heeft een siemens dect telefoon, regelmatig als wij hem bellen vergeet hij het rode knopje in te drukken en de verbinding te verbreken.
Weet iemand of er dect telefoons zijn die een signaal geven als de verbinding niet word verbroken of zijn er dect telefoons die zelf na een gegeven moment de verbinding verbreken?

Wie heeft er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, de verbinding is toch (ook) weg als degene aan de andere kant van de lijn ophangt? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 12:31

D4NG3R

kiwi

:)

Euh de meeste telefoons gaan na 10 seconden automatisch weer in stand-by wanneer de verbinding vervalt, exact het zelfde als wanneer je op de knop drukt om op te hangen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:19
Het probleem is dat het basisstation niet detecteert dat de verbinding is weggevallen, wat aangeeft dat het een analoge lijn betreft. Je zal dan moeten overstappen op ISDN of VOIP of inderdaad op zoek moeten naar een station dat een ingesprekstoon kan detecteren en hierop de verbinding verbreken.

Doorgaans wordt de verbinding ook verbroken (of kan dit ingesteld worden) als het toestel op het basisstation wordt geplaatst. Wellicht kun je dan voorstellen om na ieder gesprek het toestel terug te plaatsen?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjo
  • Laatst online: 08-03 08:43
ja het terug plaatsen van de handset is een oplossing maar word niet altijd gedaan.
Als de verbinding vanaf mijn kant word verbroken blijft opa in gesprek, voip is misschien idd iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb een Panasonic dect set en die heeft hetzelfde probleem. Weet allleen niet of de lijn ook bezet wordt gehouden....

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1