Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Ik heb vorige week de Moto E (2015) 4G gekocht, leuk maar ik kan nergens eigenlijk een hoesje ervoor kopen.

Dus ik heb meerdere winkels geprobeerd, sowieso vallen alle fysieke winkels af want die hebben of niks of hoesjes voor de oude Moto E die kleiner is (of zoals media markt bij welke de medewerker ZO zeker van z'n zaak was dat hij gelijk had terwijl dat niet zo was, dat ik mij kapot moest lachen).

Online is er ook weinig, wat ik ook zoek is meestal voor de oudere variant, ik vond wel een otterbox hoesje maar die is inmiddels terug naar de winkel, het was te lomp en de originele grip shells zijn nergens te koop (zelf als een winkel beweert ze op voorraad te hebben, blijken ze pas vanaf eind april / eind mei binnen te zijn).

De telefoon is niet duur, maar ik wil hem niet kapot, weet iemand een site waar ik wel de hoesjes ervoor vind? Heb overal gekeken en als ik eindelijk iets vind zijn het vaak tasjes en dat wil ik niet, echt gewoon een normale case.

(heb zo'n beetje alle bekende en onbekende winkels geprobeerd waaronder media markt, coolblue, bol.com, belsimpel en ga zo door).

Ik heb wel op paar buitenlandse sites de hoesjes gezien maar je moet daar of een creditcard voor hebben, of is de levertijd extreem lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 03-04-2015 17:01 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> WN

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Heb ook de Moto E 2015 voor mijn moeder aangeschaft met precies dezelfde vraag: waar zijn goede hoesjes te vinden? Veel webshops hebben op dit moment nog niets voor dit model, helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Domokun op 14-04-2015 18:13 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Domokun schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:13:
Heb ook de Moto E 2015 voor mijn moeder aangeschaft met precies dezelfde vraag: waar zijn goede hoesjes te vinden? Veel webshops hebben op dit moment nog niets voor dit model, helaas.
Hetzelfde probleem hier, ik heb wel eindelijk paar Nederlandse winkels gevonden maar die hebben de boel niet op voorraad, ook al staat dat niet op hun site.

Buitenlandse sites zijn een no-go omdat ik geen pay-pal of creditcard wil en beide ook niet heb.