20150430 werkt bij mij prima, nergens problemen mee.Marc0nly schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:42:
Weet iemand of de ROM 20150430 goed werkt?
Zit nu op 20150327.
Ik snap er helemaal niks van.. Dus ik ga wachten tot de OTA update van hun.
[ Voor 63% gewijzigd door Marc0nly op 23-05-2015 16:05 ]
Dan hoop ik voor je dat ie er komtMarc0nly schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:51:
Ik snap er helemaal niks van.. Dus ik ga wachten tot de OTA update van hun.
Maar als je het eenmaal één keer handmatig heb gedaan, dan is het heel simpel.
https://mega.co.nz/#fm/98RxTJ4C
Handleiding + benodigde bestanden Update Android 5.0
Staat nu ook in de openingspost!
Voor vragen stuur mij gerust een DM
Handleiding + benodigde bestanden Update Android 5.0
Staat nu ook in de openingspost!
Voor vragen stuur mij gerust een DM
[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 23-05-2015 18:52 ]
Ga het morgen is proberen. Heb helaas windows 10 en dat ondersteund het progamma niet.
Dat wordt lastig, windows 8 is al moeilijk, windows 7 is het makkelijkstMarc0nly schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:38:
Ga het morgen is proberen. Heb helaas windows 10 en dat ondersteund het progamma niet.
Dan word dat hem niet voor mij ben ik bang. De enige laptop met windows 7 bij ons thuis is zo sloom dat het bijna onmogelijk is.
Ik zou dan toch die slome laptop gebruiken, want dat gaat waarschijnlijk sneller dan via 8/10Marc0nly schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:27:
Dan word dat hem niet voor mij ben ik bang. De enige laptop met windows 7 bij ons thuis is zo sloom dat het bijna onmogelijk is.
Ik ga het morgen proberen. .
Deze mobiel bevalt me tot nu toe erg goed. Nog geen problemen mee gehad behalve dat ik het hoesje niet gekregen heb. Ik ben benieuwd hoe die op android 5.0 gaat lopen.
Deze mobiel bevalt me tot nu toe erg goed. Nog geen problemen mee gehad behalve dat ik het hoesje niet gekregen heb. Ik ben benieuwd hoe die op android 5.0 gaat lopen.
Niemand heeft het hoesje erbij gekregen, behalve de review modellen. Maar de gewone koper niet.Marc0nly schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:50:
Ik ga het morgen proberen. .
Oh, Dus als ik nu weer een hoesje bestel krijg ik hem weer niet binnen? Had hem toen namelijk wel besteld toen ik deze mobiel ook bestelde.
EDIT: Heb geprobeerd die ROM te installeren maar als ik op scan druk gebeurd er niks.. Ik doe alles precies zoals het in de handleiding van mlais staat maar het lukt niet. Kan iemand mij helpen?
EDIT: Heb geprobeerd die ROM te installeren maar als ik op scan druk gebeurd er niks.. Ik doe alles precies zoals het in de handleiding van mlais staat maar het lukt niet. Kan iemand mij helpen?
[ Voor 41% gewijzigd door Marc0nly op 24-05-2015 08:52 ]
Als je het hoesje wel besteld had, had je contact moeten opnemen met de webshop. Dat is dus niet een probleem van Mlais zelf.Marc0nly schreef op zondag 24 mei 2015 @ 07:09:
Oh, Dus als ik nu weer een hoesje bestel krijg ik hem weer niet binnen? Had hem toen namelijk wel besteld toen ik deze mobiel ook bestelde.
Wat betreft de rom. De drivers zijn goed geinstalleerd wat de handleiding aangeeft?
Je moet eerst op scan drukken en dan de telefoon zonder batterij koppelen met de pc doormiddel van de usb kabel.
Contact heb ik al gehad en krijg een nieuwe opgestuurd was me gister al verteld.
Wel heb ik alles goed geïnstalleerd en krijg ik dit als ik op scan klik.. http://i.gyazo.com/cf5eb268b9eec79e407e05763061b9f9.png Helemaal niks dus..Terwijl ik er bijna zeker van ben dat ik alles heb gedaan wat hun zeggen. Ook heb ik nog niet de usb in mijn computer zitten want dat moet later.
Wel heb ik alles goed geïnstalleerd en krijg ik dit als ik op scan klik.. http://i.gyazo.com/cf5eb268b9eec79e407e05763061b9f9.png Helemaal niks dus..Terwijl ik er bijna zeker van ben dat ik alles heb gedaan wat hun zeggen. Ook heb ik nog niet de usb in mijn computer zitten want dat moet later.
''Ook heb ik nog niet de usb in mijn computer zitten want dat moet later.''Marc0nly schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:13:
Contact heb ik al gehad en krijg een nieuwe opgestuurd was me gister al verteld.
Wat bedoel je hiermee? Nadat je op scan drukt moet je de usb in je pc doen. Probeer ook meerdere usb poorten van je laptop/pc.
Je moet toch eerst op scan drukken en dan de usb in de laptop? Of tijdens de scan de usb in de laptop?
EDIT: Oh dat is gelukt bedankt!
EDIT: Hij is nu 100% (DL OK) kan ik nu gewoon de usb en mobiel uit de pc halen en hem opstarten want dat zie ik nergens staan..
EDIT: Hij is nu 100% (DL OK) kan ik nu gewoon de usb en mobiel uit de pc halen en hem opstarten want dat zie ik nergens staan..
[ Voor 45% gewijzigd door Marc0nly op 24-05-2015 17:44 ]
ja, usb uit de laptop en de telefoon aanzetten. uiteraard kan je de usb ook uit de telefoon halenMarc0nly schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:36:
Je moet toch eerst op scan drukken en dan de usb in de laptop? Of tijdens de scan de usb in de laptop?
en dan afwachten.
Hoe snel werd hij 100%?
`Bedankt! Zonder jou was het waarschijnlijk niet gelukt.
Fijn mobiel. Alleen laad die maar op tot 73% hebben jullie daar ook last van?
NeeMarc0nly schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:11:
Fijn mobiel. Alleen laad die maar op tot 73% hebben jullie daar ook last van?
Verwijderd
Marc0nly, na een paar dagen gaat hij goed laden, bijna iedereen heeft er last van gehad,
het best is laad hem niet op todat de telefoon uitvalt en dan volledig opladen maar je tel moet wel uit staan.
het best is laad hem niet op todat de telefoon uitvalt en dan volledig opladen maar je tel moet wel uit staan.
Dat is bij iedere telefoon zo dat na een firmware upgrade, het flashen van een rom of terugzetten naar de fabrieksinstellingen de batterijcalibratie weer opnieuw moet beginnen.
1 of 2 laadcycli verder en alles is weer prima.
Dat gaat helemaal vanzelf en je hoeft er niets voor te doen.
1 of 2 laadcycli verder en alles is weer prima.
Dat gaat helemaal vanzelf en je hoeft er niets voor te doen.
En?Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:22:
OTA update aanwezig bug fixes camera quality en andere fixes
Hier ook de ota binnen(nog niet geinstalleerd)
Verwijderd
official Change Log:
1.Camera update parameter
2.repair flicker screen phenomenon
3.Alarm clock can't ring in mute/silence mode
4.optimize phone charge and battery curve
5.Camera can't save setting
6.Add screen lock user-defined function
7.UI narrow 15%
7.UI narrow 15%
Geïnstalleerd, eerste indrukken:Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:
official Change Log:
7.UI narrow 15%
- Iconen zijn kleiner (ik denk dat dat UI narrow 15% is), ziet er goed uit en meer ruimte op het scherm
- Zelf achtergrond instellen op lock screen is heel fijn. Werkt.
- UI loopt iets vloeiender dan op 20150430, top.
- Scherm lijkt donkerder, dat is jammer.
Moet zeggen dat de foto's toch wel behoorlijk verbeterd zijn sinds de laatste update.
Ja, en de accuduur is ook beter geworden naar mijn idee.
Voor de accuduur zul je eerst door een paar laadcycli heen moeten voordat je er wat over kunt zeggen.
Nadat ik mijn Doogee DG310 kapot heb laten vallen was het tijd voor iets anders...
Na een tijdje zoeken is het Mlais M52 geworden..
Hij is binnen met standaard Andoid 5 erop, maar ook in deze meegeleverde versie hield de camera de settings niet vast.
Na de update is dit probleem opgelost en kan ik eigenlijk geen negatieve punten over het toestel vinden.
Lekker snel, accu redelijk, camera voldoende, GPS uitstekend, prima scherm, 4G...
Gewoon erg blij met deze keuze
Hij is binnen met standaard Andoid 5 erop, maar ook in deze meegeleverde versie hield de camera de settings niet vast.
Na de update is dit probleem opgelost en kan ik eigenlijk geen negatieve punten over het toestel vinden.
Lekker snel, accu redelijk, camera voldoende, GPS uitstekend, prima scherm, 4G...
PVoutput 3250 WP
Geweldig om te horen en welkom bij de family_root schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:07:
Nadat ik mijn Doogee DG310 kapot heb laten vallen was het tijd voor iets anders...
Vraagje, bij blijft hij maar hangen op 0%. Ook na dik een uur. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?krissie100 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:47:
[...]
ja, usb uit de laptop en de telefoon aanzetten. uiteraard kan je de usb ook uit de telefoon halen
en dan afwachten.
Hoe snel werd hij 100%?
Nevermind, is gelukt. Ik deed de telefoon aan toen hij aan de computer hing. Toen begon de download te lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door JaMaaT op 23-06-2015 14:18 ]
Weet iemand of het mogelijk is als ik mijn hoesje dicht klap dat het klokje dan niet verschijnt? Want soms vergeet ik dan op het uit knopje te klikken en dan is mijn accu zo leeg.
[ Voor 30% gewijzigd door Marc0nly op 30-06-2015 17:05 ]
Klokje gaat vanzelf weg als het goed is, of heb je ingesteld dat je scherm niet vanzalf uit gaat na zoveel minuten, want dan moet je even naar de instellingen van dat klokjeMarc0nly schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:04:
Weet iemand of het mogelijk is als ik mijn hoesje dicht klap dat het klokje dan niet verschijnt? Want soms vergeet ik dan op het uit knopje te klikken en dan is mijn accu zo leeg.
Instellingen>weergave>sview cover helemaal onderaan, daar kan je hem op 3 of 5 seconde zetten
[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 30-06-2015 17:43 ]
Ja dat bedoelde ik. Dankjewel.krissie100 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:42:
[...]
Klokje gaat vanzelf weg als het goed is, of heb je ingesteld dat je scherm niet vanzalf uit gaat na zoveel minuten, want dan moet je even naar de instellingen van dat klokje
Instellingen>weergave>sview cover helemaal onderaan, daar kan je hem op 3 of 5 seconde zetten