Toon posts:

Nieuwe koptelefoon 70 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Ik wil graag een nieuwe koptelefoon kopen omdat deze die ik nu heb begint kapot te raken.
Ik zoek een koptelefoon die praktisch onverwoestbaar is omdat ik niet erg zachthandig met die dingen omga XD.
Graag over ear koptelefoon ik heb al gekeken naar deze:
Sennheiser HD 439 (Grijs, Zwart)
Sennheiser HD 439 (Zwart)
mijn budget is tot de 70 euro.

Met vriendelijke groet Glenn Arens

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste gl3nnie, welkom op het forum. Check altijd het bijbehorende beleid voor je iets post om er zeker van te zijn dat je goed zit. Helemaal bovenaan zie je Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Hier hoort je topic dus niet ;).

Move naar CAA.

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:23
Met Sennheiser kan je niet echt verkeerd gaan (mijn HD558 is nog steeds als nieuw na 2+ jaar). Verder kan ik nog de Audio-Technica ATH-M30x aanhalen als alternatief. Met zowel de M30x en HD439 heb ik wel geen ervaring, maar op diverse fora lijken de meeste mensen voor de Sennheiser te gaan...

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:56
Welke koptelefoon heb je nu?

Ik heb zelf namelijk de ATH-M50x. Het geluid wat daar uitkomt is heel goed, maar in het begin moet je erg wennen aan de zachte (maar diepere) bass. De door DenHond genoemde Audio-Technica en de door jou genoemde Sennheisers zijn budgetmodellen van studio-headphones.
Studio-headphones hebben meestal een erg vlakke frequentierespons a.k.a. minder aanwezige bass en meer aanwezige middentonen.

Dit is trouwens ook een alternatief: pricewatch: Sennheiser HD 215-II (Zwart)
Je hebt ook de HD215, maar die is uit 2009. De HD215-II (ookwel MKII genoemd) is vrij nieuw. Bij Bax-shop voor 69 euro: http://www.bax-shop.nl/st...mkii-studio-hoofdtelefoon

[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 03-04-2015 17:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een dkt koptelefoon die ik ergens gevonden heb omdat van mijn oude één oor is afgevallen

Verwijderd

Bekijk is de Razer Electra

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 16:05 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Superlux HD-660, ontwerp is een cloon van de DT-770 van Beyerdynamic en dus zo goed als onverwoestbaar.

http://www.thomann.de/nl/superlux_hd660.htm

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 10:22
Pagina: 1