infantry

Pagina: 1
Acties:

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
wie speelt er ook infantry en wat vind je dr van?
als je het niet hebt: gratis download op http://station.sony.com/infantry :)

Maak je eigen poll

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik speel het nog niet...
Maar een java applet opstarten om een game te kunnen downloaden?

Na het downloaden gaf ie aan "could not execute installer" (wat niet vreemd is aangezien ik de boel onder linux binnenhaalde). Ik wil de boel via wine of vmware draaien ;)

Kon de executable niet vinden na het downloaden...
Raad eens waar ik hem vond. :)
code:
1
2
[nipeng@tux2 nipeng$] find -name *exe
./c:\Program Files\sony\station\stationclient\/stationclient.exe

Oftewel dat java gebeuren duwt de installer gewoon in "c:\program files" en als die niet bestaat dan maakt ie hem wel. :)

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

heb het gespeeld, vond het wel leuk, maar www.sgalaxy.com vind ik leuker

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

1 woord SubSpace, Infantry is nagemaakt van SS, het hele systeem van chatten, de topdown view, controls enz. alles.
Geen wonder als de gast die het spel gemaakt heeft en nu failliet is eerst een developper was van SS.
maar ja, SubSpace is leuker dan infantry (my opinion) en nog echt gratis ook (heb iets tegen dat sony station gebeuren).

• BOOTZ
Op zaterdag 16 juni 2001 13:42 schreef Sorcerer@ het volgende:
1 woord SubSpace, Infantry is nagemaakt van SS, het hele systeem van chatten, de topdown view, controls enz. alles.
Geen wonder als de gast die het spel gemaakt heeft en nu failliet is eerst een developper was van SS.
maar ja, SubSpace is leuker dan infantry (my opinion) en nog echt gratis ook (heb iets tegen dat sony station gebeuren).
ja ik ken subspace wel, en weet ook wel dat infantry is gemaakt door degene die subspace heeft gemaakt... wie is er failliet eigenlijk? jeffp? of bedoel je harmless games? maar die hebben het spel niet gemaakt want dat heeft jeffp gedaan (met een paar anderen)

ken je trouwens cosmic rift??? wordt door veel mensen gezien als de opvolger van subspace... werkt wel weer via de station. chatkanalen enzo zijn de zelfde als in infantry, je kan dus tussen de verschillende spellen chatten. verder vind ik inf beter maarja das mijn mening.

Maak je eigen poll

• BOOTZ
Op zaterdag 16 juni 2001 12:41 schreef NiPeng het volgende:
Ik speel het nog niet...
Maar een java applet opstarten om een game te kunnen downloaden?

Na het downloaden gaf ie aan "could not execute installer" (wat niet vreemd is aangezien ik de boel onder linux binnenhaalde). Ik wil de boel via wine of vmware draaien ;)

Kon de executable niet vinden na het downloaden...
Raad eens waar ik hem vond. :)
code:
1
2
[nipeng@tux2 nipeng$] find -name *exe
./c:\Program Files\sony\station\stationclient\/stationclient.exe

Oftewel dat java gebeuren duwt de installer gewoon in "c:\program files" en als die niet bestaat dan maakt ie hem wel. :)
ja hij moet en zal het in die dir installen... schiet niet op eigenlijk (had 'm liever in c:\games\infantry maarja)
tja dat java applet zuigt en de hele station launchpad eigenlijk ook maarja niks aan te doen. wel lagere pings sinds de servers bij sony staan :)

Maak je eigen poll

Pagina: 1