Corsair M95 op Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:46
Hi all,

Heb het grote www al afgezocht maar kon het niet zo snel vinden.
Mijn vraag is simpel, werkt de Corsair M95 muis op een Mac Mini(Yosemite)?

Op de site staan geen MacOS drivers dus misschien dat iemand hier toevallig een ervaring heeft met deze combinatie.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je de muis aansluit zou deze als standaard muis te gebruiken zijn. Je kunt alleen niet gebruik maken van de geavanceerde functies (programmeren van knoppen, instellen van DPI etc.) van de muis, omdat de Corsair software er zo te zien alleen voor Windows is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Daedalus schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:38:
Als je de muis aansluit zou deze als standaard muis te gebruiken zijn. Je kunt alleen niet gebruik maken van de geavanceerde functies (programmeren van knoppen, instellen van DPI etc.) van de muis, omdat de Corsair software er zo te zien alleen voor Windows is.
Hij had natuurlijk deze muis moeten kopen: Corsair M63MM.

Mijn logitech G500 werkt in ieder geval wel prima op Mac, alleen kan ik niet de DPI stap grote wijzigen. Maar wel de knopjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:51
jorde schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:43:
[...]

Hij had natuurlijk deze muis moeten kopen: Corsair M63MM.

Mijn logitech G500 werkt in ieder geval wel prima op Mac, alleen kan ik niet de DPI stap grote wijzigen. Maar wel de knopjes gebruiken.
Mijn G700s doet dat anders prima met de Logitech Gaming Software for Mac.klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:46
Allemaal bedankt :) als hij het gewoon doet ben ik al meer dan tevreden.

PSN Profile