Hallo! Ik ben momenteel aan het kijken om mijn huidige systeem te gaan upgraden.
Mijn huidige systeem ziet er zo uit:
CPU: Intel Core i7 950 (3.06 Ghz)
COOLER: Spire Coolgate 10
GPU: (PoV) PCI-e GeForce GTX 460 Ultra Charged 1GB
Mobo: Asus P6X58D-E iX58, SATA600 RAID, USB 3.0
RAM: Kingston 3 x 2GB (6 GB) DDR3
HDD: Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ
CASE: Cooler Master CM 690 II
VOEDING: Cooler Master GX-750W
Extra info
Laatste tijd heb ik nogal problemen met de CPU. Hij wordt erg warm ondanks dat ik hem regelmatig stofvrij maak. Ik ben al van plan om naar de koelpasta te laten kijken, maar heb toch ook wel stiekem gekeken naar andere CPU's. Nadeel is dat bij een nieuwe CPU er ook een ander moederbord zou moeten komen i.v.m de socket.
Ik zoek een?
Graag advies waar ik dus echt winst kan boeken op mijn systeem. Een SSD zou in ieder geval een welkome verbetering zijn, zou daar graag het besturingssysteem op zetten.
Wat is je budget?
400-500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn systeem voor casual gamen. Battlefield 4, Cities Skylines en wil nieuwe titels (maybe GTA V) ook gewoon kunnen draaien. Ik ben een redelijke sucker voor graphics.
Mijn huidige systeem ziet er zo uit:
CPU: Intel Core i7 950 (3.06 Ghz)
COOLER: Spire Coolgate 10
GPU: (PoV) PCI-e GeForce GTX 460 Ultra Charged 1GB
Mobo: Asus P6X58D-E iX58, SATA600 RAID, USB 3.0
RAM: Kingston 3 x 2GB (6 GB) DDR3
HDD: Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ
CASE: Cooler Master CM 690 II
VOEDING: Cooler Master GX-750W
Extra info
Laatste tijd heb ik nogal problemen met de CPU. Hij wordt erg warm ondanks dat ik hem regelmatig stofvrij maak. Ik ben al van plan om naar de koelpasta te laten kijken, maar heb toch ook wel stiekem gekeken naar andere CPU's. Nadeel is dat bij een nieuwe CPU er ook een ander moederbord zou moeten komen i.v.m de socket.
Ik zoek een?
Graag advies waar ik dus echt winst kan boeken op mijn systeem. Een SSD zou in ieder geval een welkome verbetering zijn, zou daar graag het besturingssysteem op zetten.
Wat is je budget?
400-500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn systeem voor casual gamen. Battlefield 4, Cities Skylines en wil nieuwe titels (maybe GTA V) ook gewoon kunnen draaien. Ik ben een redelijke sucker voor graphics.