Goedemorgen,
Ik wil mijn oude BBG computer een upgrade geven. Ik heb er nog geen klagen over, maar de nieuwere spellen wil ik ook op hogere settings kunnen spelen. De grootste slag valt te halen met de videokaart, denk ik.
Dit is het systeem:
En voor de processor dacht ik een vervanging te kunnen vinden in (eventueel 2e hands):
Voor de videokaart weet ik het niet zo goed wat nog compatible is met het moederbord en de voeding e.d. Na de HD reeks zijn ze de kaarten een andere naam gaan geven geloof ik. Iemand een idee?
Qua budget gaat het mij om de beste prijs/kwaliteit.
Misschien zien jullie nog andere potentiële upgradewaardige onderdelen uit het systeem?
Ik wil mijn oude BBG computer een upgrade geven. Ik heb er nog geen klagen over, maar de nieuwere spellen wil ik ook op hogere settings kunnen spelen. De grootste slag valt te halen met de videokaart, denk ik.
Dit is het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock Z68 PRO3 GEN3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Three Hundred | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 600 | € 11,08 | € 11,08 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Samsung SH-S222AB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 129,98 | |
En voor de processor dacht ik een vervanging te kunnen vinden in (eventueel 2e hands):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 219,90 | € 219,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 219,90 | |
Voor de videokaart weet ik het niet zo goed wat nog compatible is met het moederbord en de voeding e.d. Na de HD reeks zijn ze de kaarten een andere naam gaan geven geloof ik. Iemand een idee?
Qua budget gaat het mij om de beste prijs/kwaliteit.
Misschien zien jullie nog andere potentiële upgradewaardige onderdelen uit het systeem?
King for a day,... fool for a lifetime.