Toon posts:

FL Studio op Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit er aan te denken om een macbook te kopen. Nu heb ik een dvd'tje met FL Studio 11 erop staan voor Windows. Ik vroeg me af of ik deze op een of andere manier op mijn mac zou kunnen krijgen. Ik heb al het een en ander over Bootcamp gelezen. Kan ik hiermee de Windows versie van FL Studio overzetten naar mijn mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:D Wat heb jij al gelezen over Bootcamp dan :P

Anyway, is er geen Mac-versie van FruityLoops?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van imagine-line staat het volgende bij FL Studio 11 requirements:
- Intel Mac with Boot Camp / Windows (http://www.image-line.com/flstudio/)

Het moet dus te doen zijn met Bootcamp maar moet ik hiervoor eerst een windows versie op mijn mac zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er bestaat dus wel een mac-versie, alleen ik heb ik al een Windows versie en ik wil ik graag weten of ik deze over kan zetten op mijn mac en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Boot Camp is het hulp pakket van Apple om Windows op je Apple machine te installeren. Als je goed gelezen had, dan wist je dit.

De enige manier om jouw FL Studio te draaien, is om Windows op je Apple machine te installeren. Dit kan dus door middel van Boot Camp of door een VM te maken door middel van bijvoorbeeld Parallels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Kan je niet beter kijken voor een OSX versie?
Anders heeft het niet zo veel meerwaarde om een Macbook te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
RnB schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:30:
Boot Camp is het hulp pakket van Apple om Windows op je Apple machine te installeren. Als je goed gelezen had, dan wist je dit.

De enige manier om jouw FL Studio te draaien, is om Windows op je Apple machine te installeren. Dit kan dus door middel van Boot Camp of door een VM te maken door middel van bijvoorbeeld Parallels.
Of beide, je kan je bootcamp windows ook als VM benaderen via Parallels.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:29
Image-Line is inmiddels in een redelijk ver gevorderd stadium mbt de ontwikkeling van FL studio for mac. Ik zou tot die tijd het bij Windows houden en als de ontwikkeling klaar is overstappen.

En met jou vele anderen... ik spring een gat in de lucht als alles uiteindelijk net zo goed werkt op OSX!
Ik werk al sinds versie 2.11 met FL studio (toen nog Fruityloops) en inmiddels versie 11... Ik wacht met smart op een goede native Mac versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Beste FabianH, welkom op GoT! :w

Ik ga je topic sluiten, aangezien het niet aan onze richtlijnen voldoet. Zo verwachten we bijvoorbeeld hier redelijk wat eigen inzet, wat dus ook inhoudt dat je even Google gebruikt als je iets niet weet. Antwoorden op vragen als 'Het moet dus te doen zijn met Bootcamp maar moet ik hiervoor eerst een windows versie op mijn mac zetten?' zijn eenvoudig te vinden (Google eens op BootCamp).

Om te voorkomen dat je de volgende keer weer tegen een slotje aanloopt, raad ik je aan om even te kijken naar Het algemeen beleid #quickstart

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.