ik ben van plan binnen nu en een paar weken een vrijwel nieuwe pc in elkaar te zetten.
heb van de vorige keer nog wat onderdelen opgeslagen en wil graag kijken of deze nu nog relevant zijn.
ook ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart omdat degene die bij de vorige vraag genoemd werd, niet meer te krijgen is.
onderstaand lijstje is wat ik van de vorige keer over heb:
de behuizing wil ik zeker gaan gebruiken aangezien ik een kast nodig heb die goed gekoeld kan worden.
(krijg je als je de pc in een bureau plaatst
)
ook de voeding lijkt me goed genoeg voor de nieuwe onderdelen.
wat voor mij nu het meest belangrijk is, zijn het moederbord, de processor en de grafische kaart en het feit of alles samen werkt.
totaalplaatje mag max €600,- zijn. goedkoper mag natuurlijk zeker.
ben op zoek naar een combinatie waarmee ik een spel als Call of Duty Ghosts met zeer hoge kwaliteit kan spelen. verder zal er af en toe een schoolprogramma als solidworks(denk het meest zware programma) op moeten kunnen draaien.
heb zelf niet veel ervaring met het uitzoeken van alle onderdelen dus ik zal vast wel wat informatie zijn vergeten. laat het maar even weten als er nog meer informatie nodig is.
heb van de vorige keer nog wat onderdelen opgeslagen en wil graag kijken of deze nu nog relevant zijn.
ook ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart omdat degene die bij de vorige vraag genoemd werd, niet meer te krijgen is.
onderstaand lijstje is wat ik van de vorige keer over heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 196,80 | € 196,80 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Aerocool Mechatron Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Aerocool Strike-X 500W | € 48,91 | € 48,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 383,66 | |
de behuizing wil ik zeker gaan gebruiken aangezien ik een kast nodig heb die goed gekoeld kan worden.
(krijg je als je de pc in een bureau plaatst
ook de voeding lijkt me goed genoeg voor de nieuwe onderdelen.
wat voor mij nu het meest belangrijk is, zijn het moederbord, de processor en de grafische kaart en het feit of alles samen werkt.
totaalplaatje mag max €600,- zijn. goedkoper mag natuurlijk zeker.
ben op zoek naar een combinatie waarmee ik een spel als Call of Duty Ghosts met zeer hoge kwaliteit kan spelen. verder zal er af en toe een schoolprogramma als solidworks(denk het meest zware programma) op moeten kunnen draaien.
heb zelf niet veel ervaring met het uitzoeken van alle onderdelen dus ik zal vast wel wat informatie zijn vergeten. laat het maar even weten als er nog meer informatie nodig is.