Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil hem gebruiken samen met mijn stiefzoon.
hij speelt veel minecraft en wow maar wordt ouder dus ook nieuwe shooters etc moet de game pc aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 800 met een kleine marge
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]heb een scherm, toetsenbord en muis al in huis. en ik koop zelf wel een windows versie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het liefst draai ik alle games op max maar is niet een harde eis als dit betekend dat ik over het budget ga
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb geen bepaalde voorkeur voor merken gewoon de beste componenten voor de beste prijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet natuurlijk zo stil mogelijk maar hoeft niet muisstil.
een ssd is een must
Ga je overklokken?
nee
ik ga de pc alleen gebruiken voor gamen niet voor opslag van media. daar wil ik een nas voor aanschaffen.
ik zit nog te twijfelen of ik de pc laat assembleren of dat ik iemand ga zoeken om mij te helpen,
en hoe zit het met de garantie als ik losse onderdelen bestel en zelf in elkaar zet, geldt die nog wel dan?
dit is wat ik nu heb
ik wil hem gebruiken samen met mijn stiefzoon.
hij speelt veel minecraft en wow maar wordt ouder dus ook nieuwe shooters etc moet de game pc aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 800 met een kleine marge
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]heb een scherm, toetsenbord en muis al in huis. en ik koop zelf wel een windows versie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het liefst draai ik alle games op max maar is niet een harde eis als dit betekend dat ik over het budget ga
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb geen bepaalde voorkeur voor merken gewoon de beste componenten voor de beste prijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet natuurlijk zo stil mogelijk maar hoeft niet muisstil.
een ssd is een must
Ga je overklokken?
nee
ik ga de pc alleen gebruiken voor gamen niet voor opslag van media. daar wil ik een nas voor aanschaffen.
ik zit nog te twijfelen of ik de pc laat assembleren of dat ik iemand ga zoeken om mij te helpen,
en hoe zit het met de garantie als ik losse onderdelen bestel en zelf in elkaar zet, geldt die nog wel dan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,11 | |