Hallo,
Door lange sessies achter de computer werkend aan een code heb ik behoefte aan een goede koptelefoon.
En door de bomen zie ik het bos niet meer dus zou ik graag de hulp willen vragen aan mijn mede tweakers.
Ik zoek een?
Ik zoek namelijk een over ear koptelefoon met deze eigen schappen
Mijn budget bedraagt maximaal €200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
om ongestoord te kunnen werken achter mijn computer. Mijn collega's vinden het namelijk niet altijd fijn om te horen wat ik luister.... Dus hij moet redelijk stil zijn voor de buiten wereld.
Ook reis ik elke dag met de trein naar school of werk en moet ik deze koptelefoon mee kunnen nemen in mijn tas, zonder dat het stuk gaat.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een tijd lopen speuren op het internet, maar ik heb nog niks gevonden wat mij echt wat leek.
Dit kan komen aan mijn gebrek van kennis op dit gebied.
Mijn voorkeur gaat uit naar deze merken
M.v.g. Yaron L
Door lange sessies achter de computer werkend aan een code heb ik behoefte aan een goede koptelefoon.
En door de bomen zie ik het bos niet meer dus zou ik graag de hulp willen vragen aan mijn mede tweakers.
Ik zoek een?
Ik zoek namelijk een over ear koptelefoon met deze eigen schappen
- Bekabelt, max 2meter aan kabel
- 3.5 mm jack
- Over ear
- Het design
- Goed geluid, duidelijke klanken voor alle muziek soorten
- Opvouwbaar
- meeneem doosje of tasje
- Lang op mijn hoofd kunnen zitten zonder dat het zeer doet
Mijn budget bedraagt maximaal €200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
om ongestoord te kunnen werken achter mijn computer. Mijn collega's vinden het namelijk niet altijd fijn om te horen wat ik luister.... Dus hij moet redelijk stil zijn voor de buiten wereld.
Ook reis ik elke dag met de trein naar school of werk en moet ik deze koptelefoon mee kunnen nemen in mijn tas, zonder dat het stuk gaat.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een tijd lopen speuren op het internet, maar ik heb nog niks gevonden wat mij echt wat leek.
Dit kan komen aan mijn gebrek van kennis op dit gebied.
Mijn voorkeur gaat uit naar deze merken
- Sennheiser
- Bose
- Sony
- Phillips
- Teufel
- Beats by dre liever niet
M.v.g. Yaron L