Ik zoek een?
Een SSD
Mijn vaders laptop (pricewatch: Toshiba Satellite C660-14X met RAM uitgebreid tot 4GB) begint langzamer te worden en hoop met een SSD deze wat sneller te maken. Als ik het goed heb is het gewoon een SATA-aansluiting, kan iemand dat bevestigen?
Wat is je budget?
€90
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial, Samsung. Crucial is goedkoper in dit geval
pricewatch: Crucial BX100 250GB of pricewatch: Crucial MX100 256GB. Welke is beter?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Toshiba Satellite C660-14X met 4GB RAM.
Ik heb nog wel een vraag m.b.t. het installeren van Windows.
Ik heb op deze HDD een Windows 7-licentie met de licentiesticker met productcode. Op deze HDD heb ik 3 partities: C: (Windows), een "door systeem gereserveerde" partitie en een herstelpartitie. Kan ik Windows van deze partities halen zodat ik het later op een SSD kan installeren? Of moet ik deze illegaal uit 'the cloud' halen om hem vervolgens legaal te installeren met mijn key? Iemand die mij hiermee kan helpen?
Een SSD
Wat is je budget?
€90
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial, Samsung. Crucial is goedkoper in dit geval
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
pricewatch: Toshiba Satellite C660-14X met 4GB RAM.
Ik heb nog wel een vraag m.b.t. het installeren van Windows.
Ik heb op deze HDD een Windows 7-licentie met de licentiesticker met productcode. Op deze HDD heb ik 3 partities: C: (Windows), een "door systeem gereserveerde" partitie en een herstelpartitie. Kan ik Windows van deze partities halen zodat ik het later op een SSD kan installeren? Of moet ik deze illegaal uit 'the cloud' halen om hem vervolgens legaal te installeren met mijn key? Iemand die mij hiermee kan helpen?