Anandtech in de aanval?

Pagina: 1
Acties:

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Topicstarter
Volgens http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=468699 gaat Team Anandtech in de aanval op DPC :)

zouden ze het halen?

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:49
edit:
details weggehaald om mijn banning hier te voorkomen.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Topicstarter
Ach dat hoeft niet, natuurlijk ben ik ook al geinfiltreerd :)

Hoe moet ik anders die link vinden, ik zou ze zelf moeten aanmoedigen, om weer wat spanning in de stats terug te brengen .....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Felicia
hehehe ik ben daar ff een beetje een flamewar aan het uitlokken... zou het erg zijn als ik daar geband wordt >:)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Ik dnek niet dat iemand je zal missen Wauskes.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Op Saturday 16 June 2001 11:46 schreef wauskes het volgende:
hehehe ik ben daar ff een beetje een flamewar aan het uitlokken... zou het erg zijn als ik daar geband wordt >:)
Volgens mij moeten wij ons gewoon netjes gedragen daaro!!!
Waarom moeten wij nu altijd flames daaro maken en uitlokken :? :(
Tjemig is dit nu weer nodig???

Jammer dudes.....

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Felicia
Nou het is niet alsof zij al te vriendelijk zijn tegen ons hoor.

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op zaterdag 16 juni 2001 11:46 schreef wauskes het volgende:
Daar niet misschien...maar misschien wordt je hier dan ook wel geband? >:)

http://www.donorofniet.nl/

• Felicia
Ik denk trouwens dat het niet al te veel nut heeft want ze reageren er niet op :'(

Ze zijn er wel een stukje langzamer met reageren als dat wij zijn....

Maar ja het is wel grappig om het te proberen...

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als ik me niet vergis is het daar nu een uur of 6 's morgens dus dan zal het idd niet zo druk zijn |:(

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 16 juni 2001 11:36 schreef wauskes het volgende:
hehehe reageer maar onder username wauskes pass mcczzgxk eens kijken wat ze daar van vinden :))
Als je daar gebanned wordt vanwege flamen dan hebben we zo gereged dat je heir ook gebanned bent.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Felicia
OK ik heb mijn excuses daar aangeboden maar ik ben nog wel steeds van mening dat we de beste zijn en hopelijk ook zullen blijven.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Op Saturday 16 June 2001 12:11 schreef wauskes het volgende:
OK ik heb mijn excuses daar aangeboden maar ik ben nog wel steeds van mening dat we de beste zijn en hopelijk ook zullen blijven.
Tja duh das wel duidelijk dat we de beste zijn ;)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op Saturday 16 June 2001 12:11 schreef wauskes het volgende:
boeiend dat we de beste zijn, betekent nog steeds dat je je moet gedragen! |:(

het gaat net iets beter tussen TA en DPC na tijden van flamewars op beide fora, dus hou aub je kop daar als je niks nuttigs hebt toe te voegen!

• Felicia
Ik schrijf net dat ik mij het verontschuldigd...

Ik heb inderdaad ook geen zin om hier geband te worden omdat ik zonodig ff moest flamen op AT. Maar als ze mij hiervoor bannen vind ik het wel terecht.

Verwijderd

Hmmmzz AT is coming after us...

Should we be scared hahahahahaha.....
Vind ik eigenlijk nauwelijks een flame... had er nou nog gestaan "pathetic AT" ofzo.
Maar dit is gewoon grappig. Dat moet toch wel kunnen?

• Felicia
Ja maar sommigen zijn daar niet echt van gediend weet je wel die voelen zich beledigd omdat een nederlander in een team zit en dat nog eens gaat inwrijven.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het zijn net kinderen op dat forum... daarom post ik daar zo goed als nooit.....

Als je probeerd te helpen wordt het niet gewaardeerd, en je mening kan je daar ook niet kwijt

* Pim. heeft daar dus niets te zoeken

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 11:31 schreef Duur het volgende:
Volgens http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=468699 gaat Team Anandtech in de aanval op DPC :)

zouden ze het halen?
heb ook gelijk ff een reply gepost.moooeeehh

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wauskes --> Ik weet niet waar jij vandaag precies mee bezig bent, maar ik verzoek je vriendelijk dit niet voort te zetten.

Wij willen RC5 herinneren als een mooi project, waar iedereen goed met elkaar op kan schieten en waar alleen opbouwend gesproken wordt op elkaars fora ipv flamen.

Die thread over de trojan ga ik bij deze sluiten, meerdere mensen hebben om info gevraagd, maar niet gekregen.
Mocht je toch een niet door jouw geinstalleerde client hebben, stuur dan de betreffende dnetc.ini naar crew@dutchpowercows.org en dan gaan wij kijken wat we ermee kunnen.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wegens DNS-problemen werkt crew@dutchpowercows.org niet.

Gaarne te mailen naar dsmarty@tweakers.net dan zal ik het doormailen naar de rest van de crew en ons irc kanaal.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het crew-alias is gewoon bereikbaar onder crew@tcw.cx en de website is te vinden op http://dpc.tcw.cx.
Pagina: 1