Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Opzich heb je wel gelijk, maar aan de andere kant heeft een speciaal mededelingen forum weinig zin als ie voor de handigheid ergens onderaan staat zodat niemand ooit een mededeling leest
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mensen die geinterreseerd zijn in de dingen die met GoT/T.net gebeuren, weten dit forum toch wel te vinden. Andere zal het toch koud laten.
Op zich geef ik nixz om mededelingen, maar als GoT weer es een paar dagen down is geweest, wil ik toch wel graag weten wat er aan de hand is.
Op zich geef ik nixz om mededelingen, maar als GoT weer es een paar dagen down is geweest, wil ik toch wel graag weten wat er aan de hand is.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik vind dat het gewoon bovenin moet blijven.
Het zijn toch ook aankondigingen, en als je een aankondiging onderaan zet schiet je er nog niks mee op he.
Het zijn toch ook aankondigingen, en als je een aankondiging onderaan zet schiet je er nog niks mee op he.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Leuke uitdaging voor de programmeurs:
Zorg ervoor dat het mededelingenforum bovenaan staat als er ongelezen/gewijzigde mededelingen staan, en onderaan als een gebruiker alle mededelingen heeft gelezen.
Voor niet ingelogde gebruikers staat ie natuurlijk gewoon bovenaan.
Zorg ervoor dat het mededelingenforum bovenaan staat als er ongelezen/gewijzigde mededelingen staan, en onderaan als een gebruiker alle mededelingen heeft gelezen.
Verwijderd
Dat is inderdaad wel handig.Op zaterdag 16 juni 2001 11:46 schreef Operations het volgende:
Leuke uitdaging voor de programmeurs:
Ik vind dat hij altijd bovenaan moet staan, omdat er ook links in komen te staan naar alle FAQ's. De mensen die voor het eerst op GoT komen worden dan meteen geconfronteerd met de regels en andere info. Dit voorkomt denk ik veel onnodige topics
Als dat echt zo is, dan is het een topplanOp zaterdag 16 juni 2001 12:21 schreef _Menno_ het volgende:
Ik vind dat hij altijd bovenaan moet staan, omdat er ook links in komen te staan naar alle FAQ's.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dat staat toch in de mededelingen?Op zaterdag 16 juni 2001 12:27 schreef Exirion het volgende:
Als dat echt zo is, dan is het een topplan
En inderdaad: het is een zeer goed plan om alles FAQ's eens bij elkaar te gooien!
Zowiezo is de hele opzet en de volgorde van de fora imho uitstekend!
NSTm is ook een zeer goed idee! Eindelijk een plaats waar je een muziekdraadje kunt neergooien (werd vaak in audio&video gedaan wat toch meer bedoeld is voor de technische kant). Goed over nagedacht enzo...
Alleen snap ik nog niet goed het verschil tussen SG en de HK...
HK is een soort van vrijere SG met minder strenge regeltjes qua zinnigheid van de posts
SG is voor de onderwerpen die je redelijk serieus wilt aankaarteen maar geen discussie oproepen (W&L).
Indien er iets gebeurt dat GoT plat gaat of er morgen een dowtime is dan kunnnen we dat meedelen methet mededelingen forum. Dann staat er ook een werkend rood mapje dat er een nieuwe post staat en weet je geloijk dat er nieuws is. Zodoende staat 't forum bovenaan, anders stroomt LA weer iedere keer over met vragen die ergens anders al staan beantwoord.
Inderdaad is 't forum ook bedoelt als FAQ vergaar bak zodat er redelijk veel FAQ's en dus veel tips etc in staan straks. Voor een probleem kun je dus gewoon de mededleingen eerst ff naspitten ipv kijken welk forum je probleem heeft beFAQqed.....
Al met al een werkende oplossing.
* Delerium is dan de enige poster nu.
Indien er iets gebeurt dat GoT plat gaat of er morgen een dowtime is dan kunnnen we dat meedelen methet mededelingen forum. Dann staat er ook een werkend rood mapje dat er een nieuwe post staat en weet je geloijk dat er nieuws is. Zodoende staat 't forum bovenaan, anders stroomt LA weer iedere keer over met vragen die ergens anders al staan beantwoord.
Inderdaad is 't forum ook bedoelt als FAQ vergaar bak zodat er redelijk veel FAQ's en dus veel tips etc in staan straks. Voor een probleem kun je dus gewoon de mededleingen eerst ff naspitten ipv kijken welk forum je probleem heeft beFAQqed.....
Al met al een werkende oplossing.
* Delerium is dan de enige poster nu.
SG is dus echt voor de serieuze aangelegenheden, voor bv een echte serieuze discussie wat niet echt wetenschappelijk of levensbeschouwelijk is (en dus niet in w&l hoort) of andere echte serieuze aangelegenheden. En de huiskamer moet je meer zien als een gezelligheidsforum. Dus als een huiskamer waar je met mensen zit en waar je dus gezellig over allemaal dingen kan praten. Maar net zoals in een huiskamer moet het wel allemaal gezellig blijven, dus je kan niet flamen ofzo. En echte die-hard onzin draagt ook niet echt bij aan de gezelligheid. En geen illigale dingen omdat dat de algemene policy is van got. Dus in de huiskamer kan je gewoon gezellig babbelen over de nieuwe naam van je kat, parkiet en/of hond.Alleen snap ik nog niet goed het verschil tussen SG en de HK... HK is een soort van vrijere HK met minder strenge regeltjes qua zinnigheid van de posts
Pagina: 1