Ouders willen nieuwe speakers kopen,

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• Matthijs240
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-01 20:50
Mijn ouders willen graag beter geluid bij het kijken van films,tv e.d. vandaar dat ze mij op pad hebben gestuurd om iets uit te zoeken. Ik heb er echter ook geen verstand van daarom vraag ik het weer aan jullie. :)

Het budget is maximaal rond de 200-250 euro. Wat is de beste koop voor een woonkamer speakerset? Een goedkoop 5.1 setje? Een 2.1 setje? Een soundbar + subwoofer?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je topicstart is wel heel erg mager en in je post historie zie ik dat je hier vaker op gewezen bent. Check het algemeen beleid nog eens en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Steek er ook zelf wat energie in en als je wat verder bent in het orientatieproces, open dan een nieuw topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies, waar aankoopadviezen thuis horen.

Met een 2.1 setje of soundbar kun je hooguit op kunstmatige wijze een surround gevoel creëren. Als je bij films meer beleving wil hebben, zul je toch echt voor meer speakers moeten gaan. Het gestelde budget is vrij krap dus het zal waarschijnlijk een satellietjes systeem moeten worden. Voor films kan dat op zich wel prima zijn; bij muziek mag je er niet veel van verwachten. Of het moet zijn dat 2e hands ook een optie is.

Wat het beste bij jullie past, kun je alleen zelf bepalen. Als je alternatieven op het oog hebt, zal er in een nieuw en beter topic in CEA vast wel discussie en advies komen.

Maar deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.