Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
60/70 euro, daarom lijkt het mij handig om een tweedehands videokaart te kopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik speel op mijn computer momenteel League of Legends. Ik wil met mijn nieuwe videokaart ook andere spellen gaan spelen (grafisch geen zware spellen) zoals bioshock of Skyrim.
Hallo,
Met mijn huidige systeem heb ik met Skype en LoL soms framedrops naar 30 FPS op low settings. Met mijn nieuwe videokaart wil ik graag op high/very high constant 60 FPS kunnen halen. Mijn huidige systeem zal ik hieronder neerzetten.
Hierbij zitten nog de componenten:
- 1 TB HDD
- DVD speler
- SD kaartlezer
- 4 GB RAM DDR3
Van deze componenten weet ik het merk niet, want daar hebben we de dozen niet meer van en in de kast is dat moeilijk te zien.
En mijn huidige beeldscherm is een HP w2228h
Ik heb zelf al gekeken naar een tweedehandse videokaart.
Een HD 7770 lijkt me een goede keuze, maar die zijn er op het moment bijna geen tweedehands.
Ik ben nu aan het kijken naar een HD 6870. ( V&A aangeboden: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort )
Mijn vraag aan jullie is of deze videokaarten goed zijn of zouden jullie mij een andere videokaart aanraden?
Ik heb nog 2 andere vragen:
Kan ik met dit systeem en een aftermarket koeler goed overklokken?
En is de voeding daar groot genoeg voor? (met videokaart en CPU overklokken)
Alvast bedankt,
Dirk
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
60/70 euro, daarom lijkt het mij handig om een tweedehands videokaart te kopen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik speel op mijn computer momenteel League of Legends. Ik wil met mijn nieuwe videokaart ook andere spellen gaan spelen (grafisch geen zware spellen) zoals bioshock of Skyrim.
Hallo,
Met mijn huidige systeem heb ik met Skype en LoL soms framedrops naar 30 FPS op low settings. Met mijn nieuwe videokaart wil ik graag op high/very high constant 60 FPS kunnen halen. Mijn huidige systeem zal ik hieronder neerzetten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Asus A55BM-PLUS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Corsair VS350 | € 40,- | € 40,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 152,94 | |
Hierbij zitten nog de componenten:
- 1 TB HDD
- DVD speler
- SD kaartlezer
- 4 GB RAM DDR3
Van deze componenten weet ik het merk niet, want daar hebben we de dozen niet meer van en in de kast is dat moeilijk te zien.
En mijn huidige beeldscherm is een HP w2228h
Ik heb zelf al gekeken naar een tweedehandse videokaart.
Een HD 7770 lijkt me een goede keuze, maar die zijn er op het moment bijna geen tweedehands.
Ik ben nu aan het kijken naar een HD 6870. ( V&A aangeboden: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort )
Mijn vraag aan jullie is of deze videokaarten goed zijn of zouden jullie mij een andere videokaart aanraden?
Ik heb nog 2 andere vragen:
Kan ik met dit systeem en een aftermarket koeler goed overklokken?
En is de voeding daar groot genoeg voor? (met videokaart en CPU overklokken)
Alvast bedankt,
Dirk