Soms wil tweakers.net niet laden. Ik denk dat ik 90% van de tijd zonder problemen op deze website kan maar soms blijft het gewoon hangen terwijl andere websites wel gewoon laden. Ik krijg dan de melding "Safari kan de pagina niet openen.. ..omdat de server waarop deze pagina zich bevindt, niet reageert." Open ik dan Chrome of Firefox dan blijven die ook hangen. Duurt vaak 3 tot 10 minuten en dan werkt het weer zoals het hoort. Op het moment dat Tweakers niet meer werkt kan ik bijvoorbeeld wel naar Google, The Verge, Readwrite ect.
Hartstikke irritant. Gebeurt ook op verschillende plekken op de website. Na het klikken op een nieuwsbericht, het openen van een forumtopic of het forum zelf. Lijkt volstrekte willekeur. Heb hierover kort met KPN gecommuniceerd maar die verwijzen, na het verwijderen van cookies, naar Tweakers zelf.
(eind 2013 iMac met 10.10.2 op een KPN glasvezel op experiabox via een kabeltje.)
Edit: Als het op de iMac niet werkt, lukt het via mijn iPad wel
Hartstikke irritant. Gebeurt ook op verschillende plekken op de website. Na het klikken op een nieuwsbericht, het openen van een forumtopic of het forum zelf. Lijkt volstrekte willekeur. Heb hierover kort met KPN gecommuniceerd maar die verwijzen, na het verwijderen van cookies, naar Tweakers zelf.
(eind 2013 iMac met 10.10.2 op een KPN glasvezel op experiabox via een kabeltje.)
Edit: Als het op de iMac niet werkt, lukt het via mijn iPad wel
[ Voor 3% gewijzigd door niek1986 op 02-04-2015 14:36 ]