yosemite: alle apps standaard fullscreen laten starten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb me suf gezocht op internet maar het niet gevonden:

Is er een mogelijkheid dat wanneer ik een app start op mijn macbook, dat deze standaard in de (door velen gehaatte) fullscreen modus opstart. Ik vind het namelijk erg fijn werken maar irriteer me er aan dat ik na het starten eerst nog op het groene knopje moet klikken.

Ik heb al even in automator gekeken of ik daarmee iets kon maken, maar daar ben ik onvoldoende in thuis. Er zijn veel apps die het gedrag van de groene knop kunnen aanpassen. Ik heb niets kunnen vinden over de standaard opstartinstelling van een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 13:58
Eerst linkje in google zegt dit System Preferences > General > Uncheck "Close windows when quitting an application". geen idee of het werkt ;)

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
moijamie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:41:
Eerst linkje in google zegt dit System Preferences > General > Uncheck "Close windows when quitting an application". geen idee of het werkt ;)
Dat zorgt er voor dat de App start waar je gebleven was. Dus stel je hebt Safari met 4 windows en 30 tabs (ik noem maar wat) en je Command+Q Safari, en start het weer opent hij weer de 4 windows en de 30 tabs. En zet ze in Fullscreen wanneer ze fullscreen waren. Maar het zorgt er niet voor dat bijvoorbeeld een nieuwe app, of app waarvan de windows gesloten waren, standaard in fullscreen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Thanks!

Ik heb het uitgeprobeerd en verschillende programma's reageren verschillend. Chrome bijvoorbeeld blijft in de 'verkeerde' stand openen. Todoist en calendar werken starten bijvoorbeeld wel weer fullscreen op.

Ik houd me aanbevolen voor een oplossing die van fullscreen een standaardinstelling maakt!