Apply! PSN is DRSTCO
Battlelog is hetzelfde als tweakers
psn: HertogJack
PS4: DonSigario
Gezellig kerel!EvEs0r schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:38:
Zo, het ledenaantal is al flink gestegen! Nice!
Sorry dat ik zo stil ben (en dat als Founder...), maar had even andere prioriteiten dan gamen
(Ja, dat bestaat nog)
Ik ga binnenkort ook weer lekker wat potjes meedoen!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
HertogJack schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:54:
Zit al in de appgroep, zou iemand me in de openingspost in de tabel willen bijvoegen?
Psn id: HertogJack
Beide toegevoegd en aangevuld op de memberlist. Have fun!co2301 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:42:
Apply! PSN is DRSTCO
ThanksRicloo86 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:19:
[...]
[...]
Beide toegevoegd en aangevuld op de memberlist. Have fun!
Merk dat een scope met meer zoom veel fijner is op console dan op PC, aangezien het aimen toch wat moeilijker is.Repelsteelke schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:55:
wennen aan de controller dat zeker. MAar een vriend van mij heeft zo'n cheet muis/game ding venom hupseflups... Veel gedonder, en ik heb vaak meer kills dan hem. De huidige controllers zijn erg goed vind ik, maar je moet ook een beetje mazzel hebben met Hardline
Lijkt me een beetje een privacy iets, weet niet of iedereen wil dat zijn/haar username online staat.Aws schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:07:
Misschien een idee om Telegram ID bij de startpost tabel toe te voegen.
Ja laten we dat telegram maar zo houden.GerardHenninger schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:22:
[...]
Lijkt me een beetje een privacy iets, weet niet of iedereen wil dat zijn/haar username online staat.
Gewoon Ricloo of mij toevoegen op Telegram en voordat je het weet zit je in de groep
Wel weer jammer dat ik niet eens in de lijst sta in de TS....
Ook battlelog id vermelden en zelf invite op battlelog sturen.hoofdleeg schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:16:
Mijn PSN is hoofdleeg en ik kan wel wat tips en tricks gebruiken
Battlelog is ook hoofdleeg. Thanks manRicloo86 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:49:
[...]
Ook battlelog id vermelden en zelf invite op battlelog sturen.
jouw username heb ik altijd op zondag; brak in bed met een halve kater
Dan moet hij wel een invite op battlelog sturenGerardHenninger schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:44:
[...]
jouw username heb ik altijd op zondag; brak in bed met een halve kater
Als je tips en tricks wilt, gewoon in de party komen, leuk meegamen en luisteren wat iedereen zegt, daar leer je het meeste van.
(ik zie net dat hij waarschijnlijk per ongeluk in het pc platoon zitRicloo86 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:48:
[...]
Dan moet hij wel een invite op battlelog sturen
Carthrax schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:54:
[...]
(ik zie net dat hij waarschijnlijk per ongeluk in het pc platoon zit)
Ik kan je niet accepteren. je zal eerst een andere platoon moeten leaven.
Toegevoegd! have funwolkeh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:05:
PSN: wolkeh
Battlelog: wolkeh
Heb ge'applied. Speel geregeld met een paar vrienden, maar lijkt me leuk keer met een volledige squad te spelen. Rescue helemaal mooi dan, lijkt me zo.
Ik heb zojuist mijn vrienden van de pc verlatenRicloo86 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:39:
[...]
Ik kan je niet accepteren. je zal eerst een andere platoon moeten leaven.
LOL! toegevoegd! Have funhoofdleeg schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:41:
[...]
Ik heb zojuist mijn vrienden van de pc verlaten![]()
Klopt, mensen toevoegen op psn!SmoothTweaker schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:52:
Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik mensen joinen via battlelog en hoe beland ik in een party?
Moet ik dan eerst mensen inviten naar mijn PSN account?
Leuk dat je in het potje zat. Wat vond je van m'n teabag?
Paar filmpjes gekeken maar weet nog steeds niet wat het is 😂hoofdleeg schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:30:
YouTube: BATTLEFIELD HARDLINE - Road to Max Rank
Een kleine tip voor diegene die nog niet weten wat teabagging is haha. Ik ga de party zeker joinen next time.
Zelf invite sturen op battlelog en hier even je origin naam geven.
Beide toegevoegd! Have funever232 schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:21:
Zojuist geapplied PSN en Battlelog - ever232
Uffel, zijn echt hele andere mensen, op Dixen/Bejaim na spelen d'r geen bekende HardlineUffeltje schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:13:
Ik zit al in de platoon die ook voor BF4 wordt gebruikt, volgens Battlelog geldt die ook voor Hardline. Er is vast een reden voor het aanmaken van een nieuwe?
Welkom Uffel!GerardHenninger schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:56:
[...]
Uffel, zijn echt hele andere mensen, op Dixen/Bejaim na spelen d'r geen bekende Hardline
Je hoeft niet in de platoon, ik zit er ook niet in, join gewoon een party/game als je mij online ziet.
Zelf een invite sturen op battlelog!!afca123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:09:
Kan je mij ook even toevoegen? PSN ID Blasterus15
Battlelog id blasterus15
Verwijderd
Toegevoegd! Have funafca123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:09:
Kan je mij ook even toevoegen? PSN ID Blasterus15
Battlelog id blasterus15
Verwijderd
Is een kwestie van wennen/volhouden.... komt allemaal goedVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:10:
Afgelopen zondagavond voor het eerst met Platoon gespeeld en party gejoined. wat een verschil is dat zeg! erg leuk!
Heb alle jaren gewoon als lone wolf gespeeld maar in teamverband is echt veel leuker. Ik had het wel lastig want ik had een paar dagen niet gespeeld en moet nog wennen aan controller na jaren als pc gamer gespeeld te hebben. K/D =1/2
Ja sorry, ik bleef maar zeuren omdat ik ook geen feedback kreeg in de party. Volgende keer gewoon vragen wat de bedoeling is, d'r is altijd iemand die kan helpen, daar zijn we tenslotte een team voor.Heist had ik nog niet eerder gespeeld dus dat snapte ik niet direct. Kreeg via party toen ook een paar keer de vraag waar ik in godsnaam was... oeps, sorry.
Ja soms vergeet ik dat ook en dan is het best "pijnlijk"; gisteren met vier man in de party besproken hoe we een kluis gingen leeghalen..... stond daar ineens een mede-GoT'er klaar om ons allemaal af te maken, puur omdat we vergeten waren dat hij in de party zatWat me wel opviel is dat het best raar is dat sommige leden van de party bij de tegenpartij horen en dan mooi mee kunnen luisteren wat we van plan zijn.
Mensen moeten inderdaad meer spotten, dat helpt zoveel!O'ja en er wordt best weinig gespot volgens mij maar ik haal dan ook zelf veel spotting coins per match, is meer een automatisme misschien kan ik beter eerder de trekker overhalen haha![]()
tot volgende keer!
Verwijderd
Toegevoegd! Have funVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:58:
Ik zou graag het platoon willen joinen.
Origin: ThaFishy_NL
PSN: ThaFishy_NL
Ik zoek namelijk mensen om hardline mee te spelen
[ Voor 5% gewijzigd door Yonuts op 14-04-2015 22:16 ]
Was zeker gezellig! Heb je toegevoegdYonuts schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:10:
Aangezien het vanavond erg gezellig was met een aantal tweakers, me maar even aangemeld.
Zou ook wel graag platoon willen joinen.
Psn: yonuts
Origin: yonuts
Erg leuk initiatief Gerard! Ziet er top uit.GerardHenninger schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 06:46:
Verveelde me nadat ik wat heerlijke potjes met de GoT platoon heb gespeeld vannacht.
Ik heb net een Battlefield Hardline statistieken pagina gemaakt waarin je makkelijk de (leukste) cijfertjes ziet van je soldier. Zie links in de navigatie de voorbeeld links van Ricloo en mijzelf.
Daarnaast zie je in de overzichtspagina je rank, hoelang het duurt voordat je naar je volgende rank gaat en een tabel met info waar je op kan sorteren.
[afbeelding]
Omdat alle data van Battelog wordt gehaald, kan het soms even duren voordat je de informatie ziet. Alle data wordt 55 minuten gecached, anders DDOS'en we Battlelog en dat is niet de bedoeling
Zijn er bepaalde stats die jullie willen zien?
De link : http://sletjevangerard.nl/index_bfh
Ik zie geen invite bij battlelog, dus kan je niet accepteren.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:55:
psn Don-Santoro
origin milo23
Wordt ik nu toegevoegd ?
[ Voor 6% gewijzigd door Ricloo86 op 20-04-2015 10:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ricloo86 schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:38:
[...]
Ik zie geen invite bij battlelog, dus kan je niet accepteren.
Dit moet je eerst doen.
Sowieso een oproep aan iedereen die wil joinen om eerst hier aan te kondigen (of even een bericht via psn sturen of op de battlelog) heb er een stuk of 5 instaan die willen joinen maar geen idee wie het zijn, je wordt dan niet geaccepteerd!
Zelf invite sturen via battlelog!Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:02:
Hey Gasten!
Ik wil bij jullie platoon horen. Vorige week met aantal van de members gegamed wat goed bevallen is!
PSN: robin_de_grote
Origin: robedoes1
Zie hem er niet tussen staan.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:56:
Ik heb je gisteren wel een Request gestuurt bij battle log. Mijn naam is daar milo23 of Don-Santoro
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door wolkeh op 21-04-2015 11:42 ]
Gaan we doen!wolkeh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:30:
Al met een aantal mensen gespeeld, best gezellig ;-) De echt serieuze potjes moeten nog komen denk ik. Gister opperde iemand om een keer Rescue/Crosshair te spelen. Dan ben ik er sowieso bijZelf al aantal potjes Rescue gedaan en dat is toch wel kicken.
Als er trouwens nog mensen zijn uit het platoon die nog de Tier 4 Reps moeten voor de syndicate wapens, kan ik dit wel regelen als hacker. Mooiste als we meteen een heel squadje vol doen dan en meerdere classes. In lange potjes kan ik volgens mij wel 2/3 keer tot Tier 4 gaan daar ik alles op het max level heb zitten.
Mijn Telegram is trouwens ook wolkeh, lijkt me handig voor de komende Rescue dates
Verwijderd
Zelf invite sturen op battelogVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:18:
Aloha! Ik dacht ik kom me hier ook eens melden aangezien ik nu al een weekje of twee met Tweakers aan het Hardlinen ben![]()
We pakken die money G
Toegevoegd! Have funSjek27 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:15:
Ik join graag
Battlelog: Sjekalicious
PSN Sjeppie27
Zelf verzoek sturen op battlelog!Kjid schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:26:
Ik wil er ook graag bijhoren
PSN: Botbek
Battlelog: Botbek
Zelf invite sturen op battlelog.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:18:
Ik wil ook graag meedoen!![]()
Heb em sinds vandaag.
Psn: eXp3rIenZ
Battlelog: eXp3rIenZ
Grtz
Als ze een invite op battlelog sturen wel ja 😉Uffeltje schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:45:
Gerard, Bejaim, Dixen, Experienz en Uffeltje.Een mooie BF4-squad bij elkaar nu die ook Hardline speelt.
[ Voor 17% gewijzigd door GerardHenninger op 04-05-2015 16:57 ]
Was leuk om op onze eigen server te spelen, jammer dat het maximaal 4/5 tegen 4/5 wasGerardHenninger schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:43:
We hebben nu ook een eigen server! Jeeej!
Hij is alleen lastig om te vinden, makkelijkste is om op iemand van ons te joinen.
De titel is nu "300% Blood Money & Hotwire", maar misschien dat ik d'r een random tag voorplak zodat hij makkelijker te zoeken/vinden is.
UPDATE :
Naam is : "GoT - 300% Blood Money & Hotwire - Friendly Admins"
Dat zoekt wat makkelijker.
Deze bestaat niet meer, liep vrijwel nooit vol daarom niet verlengd._Moe_ schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:21:
Is de naam van de server veranderd? Want ik krijg deze niet meer gevonden.
Als het goed is zijn jullie beide geaccepteerd.
[ Voor 40% gewijzigd door superjona op 24-05-2015 13:48 ]
De platoon is aardig dood, er wordt zo nu en dan nog wel gespeeld.ThijsWTF schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:19:
Is de platoon nog levende? Heb sinds kort BF: Hardline en ben op zoek naar een squad om de dingen wat interessanter te maken!
PSN: Selec1.
Ik wil ook wel founder worden van de platoon als er nog steeds animo is om in platoon verband te gamen.
Je mag mij uiteraard toevoegen, en er zijn er in mijn lijst altijd wel een aantal die Hardline aan het spelen zijn. Maar we zijn niet meer zoals in de beginperiode met een flinke groep aan het spelen.ThijsWTF schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:15:
Ik heb totaal geen ervaring met een platoon/clan runnen. Ben gewoon op zoek naar een squad om mee te spelen
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik hou mij niet meer bezig met battlelog, dus kan je helaas niet toevoegen.Schizo007nl schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:39:
Invite gestuurd via Battlelog:
PSN ID: Schizo007nl
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq