Toon posts:

Goede samenstelling voor GamePC

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een pc samengesteld maar ik weet niet of hij nu goed is. Dit is de link: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B683532%5D=1

Alvast bedankt
Joppe

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Blijft toch echt kunstig dat mensen 2 vragenlijsten zien, waarvan eentje in het reactieveld zelf, en deze telkens vrolijk verwijderen.

Het DAA beleid niet lezen is tot daar aan toe, maar gewoon niet ingaan op de vragen :/

Enfin, nee, ik zou niet dat systeem nemen, want dit is echt veel beter:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon 5150 Boxed€ 37,90€ 37,90
1ASRock AM1B-ITX€ 31,-€ 31,-
1Antec ISK 110 Vesa€ 64,95€ 64,95
1Crucial CT51264BA160BJ€ 28,-€ 28,-
1Crucial MX100 128GB€ 65,95€ 65,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 227,80

Moderne SOC, moderner mobo, duurdere kast dus beter, geheugen met hogere cijfertjes en een goedkopere SSD.

En je kan er gewoon alles mee, zelfs gamen.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

VasZaitsev schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:58:
Blijft toch echt kunstig dat mensen 2 vragenlijsten zien, waarvan eentje in het reactieveld zelf, en deze telkens vrolijk verwijderen.

Het DAA beleid niet lezen is tot daar aan toe, maar gewoon niet ingaan op de vragen :/

Enfin, nee, ik zou niet dat systeem nemen, want dit is echt veel beter:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon 5150 Boxed€ 37,90€ 37,90
1ASRock AM1B-ITX€ 31,-€ 31,-
1Antec ISK 110 Vesa€ 64,95€ 64,95
1Crucial CT51264BA160BJ€ 28,-€ 28,-
1Crucial MX100 128GB€ 65,95€ 65,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 227,80

Moderne SOC, moderner mobo, duurdere kast dus beter, geheugen met hogere cijfertjes en een goedkopere SSD.

En je kan er gewoon alles mee, zelfs gamen.
als je mijnenveger een game noemt :P

Verwijderd

Topicstarter
En nou serieuze reacties... -_-

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

reviews: Het AM1-platform met Athlon-apu

Simpele games op 720p kunnen "prima", nee, Crysis op 4k gaat 'm niet worden, maar iets als LoL moet lukken op een niet al te hoge reso en settings. En verwachtingen.

Laatst mijn eerste AM1 systeempje in elkaar geprutst [staat heel schattig in een ATX kast trouwens, passen er wel 4 in] en dat is gewoon snel genoeg voor allerlei taken, en het persoon waar ie voor was gebruikt hem ook voor lichte gaming en vind hem helemaal geweldig, ook niet gek als je van een oude C2D met een GTS220 afkomt.

En ik ben serieus, mijn systeem is heel goed, beter dan jouw systeem als we kijken naar de onderdelen, maar ik weet niet wat jouw eisen zijn, dus geef ik je maar het goedkoopste goede systeem wat er is, en waar je dus zelfs op kan gamen.

[ Voor 15% gewijzigd door RobinHood op 02-04-2015 00:45 ]

People as things, that’s where it starts.

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-03 09:22

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Je zou in iedergeval ons van informatie moeten voorzien, vandaar die standaard vragenlijst. Als ik serieus op jouw lijst in moet gaan dan kan ik je de volgende punten noemen.

1. Waaorm een niet overclockbare CPU en wel een Z97 bord ?

2. Waarom 620 Watt voeding ? je hebt amper 500 nodig.

3.Waarom die CPU koeler ? Er zijn voor €10 veel betere koelers op de markt.

4. Waarom een GTX960? Kijk eens in de V&A naar AMD kaarten. je kan wss een R9 290 krijgen voor hetzelfde bedrag.

5. Waarom de samsung 850 ? Crucial is goedkoper en de performance merk je niet.

Vul de vragenlijst in en maak een wenslijstje. Dan zullen we nog eens kijken.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
als je een serieuze openings post maakt. zal je zeker van VasZaitsev een serieuze reactie krijgen.

dus maakt even een serieuze start topic met gewoon antwoord geven op de volgende vragen.

k zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

en maak van je winkelmandje gelijk even een Handleiding Pricewatch
dan kom je een heel eind.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Kapteynn schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:30:
Je zou in iedergeval ons van informatie moeten voorzien, vandaar die standaard vragenlijst. Als ik serieus op jouw lijst in moet gaan dan kan ik je de volgende punten noemen.

1. Waaorm een niet overclockbare CPU en wel een Z97 bord ?

2. Waarom 620 Watt voeding ? je hebt amper 500 nodig.

3.Waarom die CPU koeler ? Er zijn voor €10 veel betere koelers op de markt.

4. Waarom een GTX960? Kijk eens in de V&A naar AMD kaarten. je kan wss een R9 290 krijgen voor hetzelfde bedrag.

5. Waarom de samsung 850 ? Crucial is goedkoper en de performance merk je niet.

Vul de vragenlijst in en maak een wenslijstje. Dan zullen we nog eens kijken.
klopt allemaal. op de voeding na. hij kan zelf met een beetje gelukt af met een 350watt(al is dat super krap. 400+ is meer dan voldoende(hij kan immers niet overclocken)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:44

br00ky

Moderator Harde Waren
En nu een beginpost die voldoet aan DAA beleid waarbij je de vragen laat staan en een lijstje maakt met de guide die daarin staat beschreven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.