• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 07:53
Hallo,
na een update zijn de GAPPS van deze telefoon verdwenen.

Ik heb geprobeerd deze via APK's erop te zetten, maar dan crasht het gewoon(de apps, niet de installatie). Na 5 uur op het internet te hebben rondgekeken en vanalles geprobeerd te hebben ben ik flink radeloos geworden om er GAPPS terug op te zetten en gewoon meteen een nieuw toestel te gaan halen. Kan iemand me helpen om er via een makkelijke manier GAPPS op te zetten(zonder kan je namelijk vele andere apps niet gebruiken...)?

Ik heb al geprobeerd om in recovery mode een flashable zip bestand van GAPPS te flashen, maar dat werkte niet(installatie mislukte). Factory reset bracht me terug naar de standaard versie van de update(hiervoor stond er een versie op mét GAPPS, de update verwijderde die, - zucht-).

Alvast bedankt.

Mvg,
Brecht35

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:54
Telefoon wel geroot en een custom recovery geflasht?
Grote kans dat het anders idd niet werkt en je foutmeldingen krijgt bij het instaleren

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Brecht35
MaD_co schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:09:
Telefoon wel geroot en een custom recovery geflasht?
Grote kans dat het anders idd niet werkt en je foutmeldingen krijgt bij het instaleren
Daar ben ik nu mee bezig ja(leek mij nog de enige optie die mogelijk is, maar het loopt helaas niet van een leien dakje, vermoed dat het driver issues zijn), ik neem aan dat ik eerst moet rooten vooraleer ik custom recovery kan flashen?

[ Voor 9% gewijzigd door Brecht35 op 01-04-2015 23:21 ]

• Brecht35
Ik heb KingRoot apk en programma, rootgenius en al alternatieve methoden gebruikt(waarbij er altijd wel iets niet lukt) geprobeerd. Heeft er iemand van jullie een makkelijke methode om deze telefoon te rooten?

Snap echt niet dat ik al meer dan 10 uur vanalles probeer dat niet werkt terwijl dit een werkje van 10 minuten is...

FIXED:
http://www.needrom.com/download/lenovo-a806-multi-language/

Google USB VCOM driver voor de drivers en volg dit, flash tool vind je op internet

[ Voor 19% gewijzigd door Brecht35 op 03-04-2015 00:24 ]