Ze hebben er een andere heatsink opgezet, groter met zwarte koelribben, het geheugen is 5 ns.
Niet op voorraad.
Ik ben niet zo verschrikkelijk thuis in de videokaartwereld, maar gaat dit over die 'stille' overgang naar de SE
Mocht de G550 niks blijken te zijn dan wil ik ook een Radeon toeters/bellen, maar dan wel de snelste natuurlijk.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zo ziet hij eruit, alleen de heatsink en fan verschilt kwa uiterlijk met de "gewone" versie en er zit natuurlijk 5 ns geheugen op ipv 5,5 of 6.
Sommige krijgen hem op 270/250!!
Niet op voorraad.
Verwijderd
van mij ziet er ook zo uit.. heb alleen een OEM versie (dus 166MHz) kan hem gewoon op 183MHz laten draaien... misschien met geheugen koeling wel hoger... maar kaart is voorlopig snel zatOp zaterdag 16 juni 2001 20:21 schreef edward2 het volgende:
Zo ziet hij eruit, alleen de heatsink en fan verschilt kwa uiterlijk met de "gewone" versie en er zit natuurlijk 5 ns geheugen op ipv 5,5 of 6.
[afbeelding]
Kijk dat is een betere foto dan op de ATI site
Trouwens ik dacht dat de ATI 64 MB een S-video uitgang had, maar ik zie twee tulip (video) uitgangen klopt dat ?
De mijne ziet er hetzelfde uit (exact dezelfde heatsink dus ook), maar is een gewone OEM 166mhz met Hyundai 6ns geheugenOp zaterdag 16 juni 2001 20:21 schreef edward2 het volgende:
Verwijderd
zit er net onder de s video ,svhs uit.Op zaterdag 16 juni 2001 22:46 schreef slain het volgende:
Kijk dat is een betere foto dan op de ATI siteTrouwens ik dacht dat de ATI 64 MB een S-video uitgang had, maar ik zie twee tulip (video) uitgangen klopt dat ?
het vierkantje blokje onder de rca in uit.
Dat dacht ik alnadat ik de vraag had gesteld, had al een vermoeden toen ik de foto voor de tweede keer bekeek dat dat wel eens een S-vidoe uitgang kon wezen. lijkt me op zich wel een leuke kaart, is goed in 3D en sneller dat geforge MX , hoewel ik de MX snel genoeg vind. maar mijn broertje wil deze van mij overkopen voor fl .150,- , maar dan moet ik weer 450 investeren voor een ATI ? mischien wacht ik nog eventjes, mischien wordt de kaart wel goedkoper, zit eigelijks ook te wachten op de nieuwe MATROX
Verwijderd
heeft iemand de 64mb onder win2k getest ?
heb zelf de 32mb gehad, en dat valt erg tegen onder win2k...
v3 3000 Unreal tournament gem. 30fps
Ati Radeon 32mb Unrealtournament gem. 17fps, en zakt wel eens naar 7 frames,
heb dus die meteen teruggebracht naar de winkel en v5 5500 besteld, als goed is heb ik hem vandaag in de bus.
heb zelf de 32mb gehad, en dat valt erg tegen onder win2k...
v3 3000 Unreal tournament gem. 30fps
Ati Radeon 32mb Unrealtournament gem. 17fps, en zakt wel eens naar 7 frames,
heb dus die meteen teruggebracht naar de winkel en v5 5500 besteld, als goed is heb ik hem vandaag in de bus.
Pagina: 1