Het verhaal is inmiddels anders geworden.
Ik ga sparen voor een nieuwe.
Heb deze op het oog.
http://azerty.nl/1-1237-7...50-70-80eu-core-i3-4.html
Mijn pc ( de dell inspiron one) kan ik 100,- voor krijgen.
Met 300,- bijleg heb ik dan de lenovo.
Is dat een goede vervanger? Of zit ik dan vooral veel geld uit te geven om enkel van pc naar laptop te switchen?
Wie helpt me verder ?
----
Ik heb geen verstand van pcs en technische specificaties. Ik wil een ruil doen. Mijn pc (Dell inspiron one 2320) tegen bijgevoegde Dell laptop +200 euro bijbetaling.
Mijn vraag is, is dit een eerlijke deal? Of kan ik beter doorgaan op mijn pc. En nog een aantal jaren aankijken tegen dat bureau in de woonkamer?
laptop die ik zou krijgen/ruilen

Mijn pc (van okt 2011) en 200 euro die ervoor geruild moeten worden

Reden: wil het bureau in de woonkamer kwijt en plaatsmaken voor een eettafel waaraan ik met laptop kan werken zonder dat ik het gevoel heb dat ik een half kantoor in de woonkamer heb staan. Printer en andere zaken gaan dan naar boven (en dus uit het zicht) waar ik evt. de laptop kan aansluiten op tekentablet, printer etc.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? nee
Heb je nog bepaalde voorkeuren
Voornamelijk wil ik internetten, skypen, social media bijhouden, Spotify aanzetten. Verder wil ik veel foto's opslaan en grote bestanden bewerken in fotoshop.
Ik ga sparen voor een nieuwe.
Heb deze op het oog.
http://azerty.nl/1-1237-7...50-70-80eu-core-i3-4.html
Mijn pc ( de dell inspiron one) kan ik 100,- voor krijgen.
Met 300,- bijleg heb ik dan de lenovo.
Is dat een goede vervanger? Of zit ik dan vooral veel geld uit te geven om enkel van pc naar laptop te switchen?
Wie helpt me verder ?
----
Ik heb geen verstand van pcs en technische specificaties. Ik wil een ruil doen. Mijn pc (Dell inspiron one 2320) tegen bijgevoegde Dell laptop +200 euro bijbetaling.
Mijn vraag is, is dit een eerlijke deal? Of kan ik beter doorgaan op mijn pc. En nog een aantal jaren aankijken tegen dat bureau in de woonkamer?
laptop die ik zou krijgen/ruilen

Mijn pc (van okt 2011) en 200 euro die ervoor geruild moeten worden

Reden: wil het bureau in de woonkamer kwijt en plaatsmaken voor een eettafel waaraan ik met laptop kan werken zonder dat ik het gevoel heb dat ik een half kantoor in de woonkamer heb staan. Printer en andere zaken gaan dan naar boven (en dus uit het zicht) waar ik evt. de laptop kan aansluiten op tekentablet, printer etc.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? nee
Heb je nog bepaalde voorkeuren
Voornamelijk wil ik internetten, skypen, social media bijhouden, Spotify aanzetten. Verder wil ik veel foto's opslaan en grote bestanden bewerken in fotoshop.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 11:24 . Reden: toevoegen foto ]