Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Kent er iemand toevallig een gebruiksvriendelijk programma om een film te maken van foto's en filmpjes, een muziekje op de achtergrond zetten en tussendoor wat teksten te plaatsen?
Ik zou op een verjaardag iets willen presenteren maar ik ben niet zo creatief :/

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
http://www.blender.org/
Op youtube staan heel veel tutorials.

TheS4ndm4n#1919

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Eerste google search op movie editor en ik krijg een paar duizend bruikbare programma's, wat heb je zelf al gevonden?...

Fixing things to the breaking point...

• Cronimet
Cyberlink Powerdirector heb ik al gedownload en uitgeprobeerd maar is echt niet makkelijk om ermee te werken. Ik had gehoopt op iets wat meer gebruiksvriendelijk is

• Cronimet
Zal blender eens uitproberen, merci voor de tip!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
Dat heeft natuurlijk niets te maken met Windows Clients....>>> MOVE >>> CSA

Ehh..daarbij verwachten we natuurlijk ook wat eigen inzet, dus een beetje Googlen kan echt geen kwaad.

• Cronimet
Ik heb gegoogled en al wat programma's uitgeprobeerd maar ik zoek eentje die wat gebruiksvriendelijker is.
Mag er niet eens gevraagd worden of mensen hier ervaring mee hebben of het zit het?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

En als je toch op google zit; in YouTube of Google Photos kan je precies doen wat je schetst. Hoef je alleen maar je clipjes te uploaden en je kan aan de gang.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Cronimet schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:50:
Ik heb gegoogled en al wat programma's uitgeprobeerd maar ik zoek eentje die wat gebruiksvriendelijker is.
Mag er niet eens gevraagd worden of mensen hier ervaring mee hebben of het zit het?
Er wordt verwacht dat je eigen inzet heb getoont, dat staat in de regels. Verder blijkt niet uit je OP dat je veel uitgezocht hebt maar gewoon je vraag hier neer pleurt.

• Cronimet
Barrycade schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:51:
En als je toch op google zit; in YouTube of Google Photos kan je precies doen wat je schetst. Hoef je alleen maar je clipjes te uploaden en je kan aan de gang.
Oh dat wist ik niet, zal ik eens uitproberen. Thanks voor de tip!

• Cronimet
Lawwie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:51:
[...]

Er wordt verwacht dat je eigen inzet heb getoont, dat staat in de regels. Verder blijkt niet uit je OP dat je veel uitgezocht hebt maar gewoon je vraag hier neer pleurt.
Iets verder zeg ik toch duidelijk dat ik Cyberlink Powerdirector heb uitgeprobeerd?

Blender ondertussen ook, maar dat is precies niet wat ik zoek

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Cronimet schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:55:
[...]
Iets verder zeg ik toch duidelijk dat ik Cyberlink Powerdirector heb uitgeprobeerd?
Als je dit direct in je openings post verwerkt dan zal er ook geen moderator met deze reden een reactie plaatsen ;)

• Cronimet
Lawwie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:56:
[...]

Als je dit direct in je openings post verwerkt dan zal er ook geen moderator met deze reden een reactie plaatsen ;)
Ok zal er de volgende keer aan denken :-)
Pagina: 1