Toon posts:

Per ongeluk op afhalen ipv verzenden bij afuture

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden bij afuture.nl twee orders gezet van een paar honderd euro. Ik heb helaas per ongeluk afhalen geselecteerd in plaats van verzenden. Ik heb nu een e-mail naar afuture toe gestuurd met het bericht dat ze mij de pakketjes moeten verzenden.

Weet iemand of dit wel kan? Ik heb geen auto en kan moeilijk een groot pakket dragen en in de trein meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komen dan nog wel waarschijnlijk verzendkosten bij het zou geen probleem moeten zijn denk ik dat ze het wijzigen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Denk dat Afuture dit beter kan beantwoorden dan enig ander iemand op het forum hier :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 14:52
Afuture reageert op het algemeen snel (< 4h vaak) en uitermate behulpzaam op e-mailtjes, snap ook niet waarom je dit hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:58:
er komen dan nog wel waarschijnlijk verzendkosten bij het zou geen probleem moeten zijn denk ik dat ze het wijzigen
Ja, maar ze hebben tijdelijk een actie waarbij orders boven de 15 euro gratis worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat gewoon mogelijk hoor. Als jij de eventuele verzendkosten gewoon betaald, dan is er niks aan de hand lijkt mij. Wanneer ze dat niet willen doen, annuleer je gewoon de bestelling.

Overigens had je het beste gewoon even kunnen wachten. Dan weet je binnen 1 a 2 dagen waar je aan toe bent. Niemand op dit forum kan natuurlijk voorspellen hoe Afuture hier op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beller is - binnen kantooruren - sneller: 0318-510226

Telefonische bereikbaarheid:
Maandag: 12.00 uur t/m 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 9.00 uur t/m 18.00 uur
Zaterdag & zondag: Gesloten

Er is simpelweg niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen behalve Afuture zelf - hoewel een dergelijk verzoek niet heel ongewoon klinkt. Er is dan ook niet zoveel wat mensen hier kunnen bijdragen, of wat ruimte geeft voor discussie. Mocht je morgenochtend nog geen antwoord hebben, gewoon even een belletje plegen en je weet het :)

Omdat er niet zoveel is wat we hier kunnen doen, doe ik het topic op slot.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 20:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.