Toon posts:

freespace 2, hoe bedoel je ik moet snel lezen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister ff wat oude twilight's bekeken(shame on me) en ff descent freespace 2 op me hd gezet. Ik spelen, kom ik er achter dat het tekstveldje in de trainginssimulatoren c.q. oefenmissies echt veel te snel gaan.
Iemand een optie gevonden waardoor je dit een beetje langzamer kan zetten?

Verwijderd

De text gaat weg als de wav's zijn afgelopen, en omdat je de speech addon niet hebt is de wav binnen 1 sec afgelopen :)

Verwijderd

ROFLMAO :P

Dazz lullig.

Ehmz, wat je natuurlijk kunt doen, ga ff 10 sec in een mic schreeuwen, en overschrijf met dat wavje alle "fake" wavejes :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
lol, weet je hoeveel wavejes dat zijn :D
Freespace 2 roelt, vooral in die VOLLOP grote spacebattles. Ik voelde me echt Han Solo in dat spel :) .

Steam

Verwijderd

Het is zeker een stoer spel, veel beter dan Freespace 1... en ik geloof dat die ook niet meer zo duur is *hint* :)

• pica
Freespace 1 heb ik uitgespeeld, 2 niet. Kwam door het laatste level, ik had niet zoveel hp meer :(

Steam

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 16:08
Ja, voor dogfighting gaat er niks boven freespace 2.
En is vaak voor een paar tientjes al te koop, het geld meer dan waard.
Vond het veel beter dan Starlancer.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• pica
LoL, nou ik er overnadenk, ik heb mijn joystick van 80 gulden afgebroken door Freespace 1 :D .

Steam

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09-2025
Is er dan geen andere, iets snellere oplossing voor dit probleem? (patch ofzo :? )

ik heb er namelijk ook nogal last van :(

Verwijderd

Topicstarter
ja, precies, ik speel het met veel plezier, maar ik wil wel de speech horen, dat lijkt me wel tof.

Hoeveel missies heb je eigenlijk?

Waar staat de laatste patch???

het ruleert nu al, maar met geluid denk ik nog meer, ik hoop echt op een oplossing...

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 11:21 schreef Yoshida het volgende:
Is er dan geen andere, iets snellere oplossing voor dit probleem? (patch ofzo :? )

ik heb er namelijk ook nogal last van :(
1. Je zoekt en vind de Speech addon
2. Je koopt het :7
ja, precies, ik speel het met veel plezier, maar ik wil wel de speech horen, dat lijkt me wel tof.

Hoeveel missies heb je eigenlijk?

Waar staat de laatste patch???

het ruleert nu al, maar met geluid denk ik nog meer, ik hoop echt op een oplossing...
Je wilt zeker de speech hebben, dat geeft zoveel sfeer aan het spel en in een dogfight heb je geen tijd om te lezen
ik weet niet precies hoeveel missies erzijn maar het zijn er denk rond de 30 - 40.

De laatste patch staat op www.freespace2.com (maar aangezien je een rip hebt gaat die daarna om de CD vragen >:) )
Pagina: 1