Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27
Hoi!

mijn iPhone 5s heeft sinds vandaag een rare kwaal, de gesprekken zijn een stuk zachter dan normaal en ik moet heel erg mijn best doen om de ander te kunnen verstaan. En ja ik heb het volume omhoog gedraaid mbhv de knoppen aan de zijkant, op luidspreker functioneert hij prima.

Inmiddels een factory reset gedaan en een backup terug gezet maar het volume blijft laag.

Nu heb ik niet zo'n zin om mijn iPhone meteen ter reparatie aan te bieden omdat ik hem dan een tijdje kwijt ben, dus hebben jullie tips?

Ik ben al flink wezen zoeken maar kom alleen op: "Heb je geen cover voor de luidspreker zitten?" Nee...en..."Heb je het volume wel aangepast tijdens het bellen met de knoppen aan de zijkant"...Ja..."Heb je al een factory reset gedaan" ... Ja....

Tips? Tricks?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:49
Je kunt kijken of er geen vuil in zit. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ik ben bang dat het toch echt een reparatie zal worden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45
Ik heb een vergelijkbaar euvel gehad met een iphone 4 vorige week. Deze is van mijn vader. Hij zei dat zijn speaker niet werkt en dat hij alle gespreken met de luidspreker moest voeren. Luidspreker werkte wel. Ik heb de telefoon getest en een nieuwe speaker besteld.
Voordat ik de nieuwe speaker erin wilde plaatsen ging ik nog een keer testen, wat bleek speaker werkte wel, maar heeeel zacht!

Inderdaad, hij was vuil. Ik had een paar keer zelf flink lopen zuigen op het speakertje en nog een aantal seconden met een stofzuiger op 2200Watt recht op het speakertje. U raad het al: daarna werkte hij als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27
Hmmm ga ik proberen!

Meh