Gameboy Advance

Pagina: 1
Acties:

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 23:56
Is er al iemand die dit ding heeft?? Zo ja, hoe is het apparaat? Ligt ie fijn in de hand, speelt het lekker, goed scherm enz??

En weet iemand wat de prijs is van dat ding, en de spellen??

Verwijderd

De prijs is volgens Gamers.nl 275,-.
Uit wat ik begreep uit de PU (is voor mn broertje :+ ) zitten de achtersteknoppen niet echt lekker tenzij je mini handen hebt.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Hij schijnt 90 pond te gaan kosten in Engeland. Maw, reken maar op ruim 300 piek.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

ik heb geen mini handen en hij ligt perfect in me vuisten... nix aan de hand, mooi apparaatje zeker z'n geld waard

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 juni 2001 11:54 schreef s_roubos het volgende:
Hij schijnt 90 pond te gaan kosten in Engeland. Maw, reken maar op ruim 300 piek.
Volges me spellenboer 195 gulden :7

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Lijkt me wel leuk zo'n gba. Maar is het het ook echt waard. Of is het alleen leuk als je met meerdere kan spelen. Ik wil niet iets kopen waar ik niks aan heb.

Verwijderd

't schijnt dat je na een tijdje pijn in je handen krijgt als je die 2 knoppen bovenop de GBA gebruikt. Da's denk ik 't enige minpunt.
Tja, 't is verder een gewone game boy met mooiere graphics, muziek en goede gametoekomst. :)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 00:04

Psychoot

1337n00b^

www.dimensionplus.nl. Hier kun hem alvast bestellen en 22 juni zou ie hier uit komen dus :9

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ik heb em gzien... hijs klein! en heel erg dun. beeldscherm kan je op verschillende manieren instellen en is vrij groot... knoppen zijn goed te gebruiken, maar RSI is een feit als je meer dan een paar uur er op speelt :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

De prijs is vastgesteld op 289 pietermannen.
Ik heb hem al gereserveerd bij de plaatselijke Bart Smit (wilde hem niet op inet bestellen, strax doetie het niet enzo, dan maar ff fietsen).
Vanmiddag schrok ik wel ff, zat ik naar MTV te kijken, ineens een reclame: GBA, NU te koop bij Dixons.
Dus ik spring op mn fiets en cross naar Dixons en ik zeg: Hebben jullie de GBA al ??
Nee, aanstaande vrijdag.
|:( zeker weer een fout van MTV ofzo.
Nouja dan maar even wachten :D

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1