Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor school en games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal er voornamelijk mee programmeren en af en toe meenemen naar LANs. Ik speel op dit moment de volgende games: DayZ, H1Z1, Cities:Skylines, League of Legends (en GTA V als dat ooit nog uitkomt). Ik game voornamelijk op m'n desktop, maar het is fijn om ook op m'n laptop het een en ander te kunnen draaien.

Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1100 euro, maar 200 euro meer neerleggen vind ik niet erg als dat het waard is. De laptop hoeft niet per se een SSD te hebben omdat ik nog een 240GB EVO heb liggen. ;)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks zal ik 'm mee naar school nemen. Om die reden heb ik liever een 15,6" laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik koop liever geen Acer, HP of Toshiba producten. De N-serie van ASUS spreekt mij wel aan eigenlijk. Mijn oog viel ook op de Lenovo Y50-70 maar ik had erover gelezen dat het TN scherm heel slecht is. Dat is iets wat ik wel belangrijk vind omdat je er uren op een dag naar staart. Het liefst heb ik dus een IPS paneel.

Ook zag ik in de pricewatch een boel MSI laptops naar boven komen. Ik heb altijd MSI onderdelen gekocht waar ik heel tevreden mee ben, maar een laptop van hen nog niet. De specificaties zijn op zich prima maar ik heb zo het gevoel dat of de bouwkwaliteit of de koeling te wensen overlaat.

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:19
En zo iets? pricewatch: Asus Republic Of Gamers G551JM-CN120H
Goed voor games denk ik wel.

• ColonelPhantom
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-11 01:42
Is ASUS ROG niet een beetje overpriced? €1200 voor een GTX 860M, pfft. Kan wel hoor, maar is toch aan de dure kant.

Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Valt opzich wel mee, maar in deze prijs categorie heb je vier mooie keuzes, allemaal i7 non ulv processoren en een GTX860m rappe dedicated videokaart. (sommige kan je ook krijgen zonder SSD, maar check wel of er een vrije slot is, Lenovo Y50 en de Acer Nitro bijvoorbeeld niet(Asus volgens mij ook niet). Allemaal zijn ze goed (behalve de Lenovo), het is meer persoonlijke smaak denk ik

Als je handig en geduldig ben, zou ik ook kijken naar Dell.nl de Alienware 15 met kortingscode van 7% en 10% is bijvoorbeeld € 1.087 met een GTX965m, zie ook het [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

alternatieven zijn:
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77YZ
+ Vlotte hardware
+ Prijs
+ Mooi IPS scherm
+ Thin and light
- Moeilijke zelf uit te breiden

pricewatch: Asus Republic Of Gamers G551JM-CN120H
+ Snelle hardware
+ IPS scherm
+ grote SSD
- Geen HDD voor opslag